Realizacje

Blikomania 2024.png

Blikomania 2024

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania. Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł.

Cel:

  • Blikomania ma na celu popularyzację płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.
  • Zwiększenie transakcji BLIK.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i płacić BLIKIEM
  • Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł

Główne założenia:

  • Dwa miesiące loterii
  • Loteria ogólnopolska
  • Całkowita pula nagród wynosi ponad 3 mln zł
  • 11 losowań
  • 7000 czeków BLIK o wartości 200 zł
  • 1400 czeków BLIK o wartości 400 zł
  • 70 nagród głównych - DIAMENT o wartości 15 000 zł

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania

Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł. Co trzeba zrobić żeby wygrać? Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i płacić BLIKIEM. Każda transakcja to szansa na wygranie.

Motivation Direct jak co roku odpowiada za kompleksową obsługę Blikomanii, począwszy od uzyskania zezwolenia z Izby Administracji Skarbowej na organizację Loterii, wdrożenia i przygotowania strony loterii, systemu administracyjnego do obsługi zgłoszeń, przez nadzór nad prawidłowym przebiegiem i przeprowadzenie losowań, a kończąc na wydaniu nagród Zwycięzcom.

Kronospan

Dla firmy Kronospan zorganizowaliśmy akcję promocyjną w formie loterii z nagrodami, która została skierowana do klientów sieci Strefa Płyt – autoryzowanych punktów sprzedaży produktów marki. Celem było wsparcie sprzedaży płyt laminowanych i blatów roboczych z kolekcji GLOBAL.

Costa Coffee

Dla Costa Coffee wdrożyliśmy skuteczną platformę lojalnościową, która umożliwiła zmianę dotychczasowej obsługi programu z tradycyjnej karty lojalnościowej na wygodną aplikację mobilną.