Realizacje

Baner blik v2 1900x525.png

Czwarta edycja Blikomanii

Blikomania po raz kolejny z Motivation Direct. Po udanej współpracy podczas poprzednich odsłon tej wielkiej, bardzo popularnej loterii, tym razem już po raz czwarty wraz z Polskim Standardem Płatności przygotowaliśmy jej edycję.

Cel:

  • Blikomania ma na celu popularyzację płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.
  • Zwiększenie transakcji BLIK.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii, uczestnicy muszą wypełnić formularz, dokonać opłaty rejestracyjnej 1 zł w celu powiązania aplikacji mobilnej z płatnościami oraz wypłacać i przelewać pieniądze
  • Codziennie do wygrania 1 sztabka złota o wartości ponad 8.500 zł, 100 czeków BLIK o wartości 100 zł i 50 czeków BLIK o wartości 200 zł.

Główne założenia:

  • Dwa miesiące loterii
  • Loteria ogólnopolska
  • Całkowita pula nagród wynosi ponad 1,8 mln
  • 10 losowań
  • 6300 czeków BLIK o wartości 100 zł
  • 3150 czeków BLIK o wartości 200 zł
  • 63 sztabki złota

Loteria w deszczu nagród

Tegoroczna, czwarta już edycja Blikomanii, zaplanowana została na okres od 3 kwietnia do 4 czerwca 2023 roku. W ramach loterii na jej uczestników czeka prawdziwy deszcz nagród, w tym między innymi aż blisko 9,5 tysiąca czeków BLIK o wartości 100 i 200 złotych, a do tego specjalne nagrody dzienne w postaci 63 złotych sztabek. W tej odsłonie Blikomanii przygotowaliśmy również specjalną niespodziankę dla wszystkich biorących w niej udział. Tą niespodzianką są kody do aplikacji LEGIMI, które otrzyma każdy, kto zarejestruje się w trakcie loterii. Każdy taki kod do aplikacji LEGIMI uprawnia osobę zarejestrowaną do odbioru jednego z 20 audiobooków.

Warunkiem przystąpienia do loterii jest rejestracja na stronie www.blikomania.pl oraz dokonanie symbolicznej wpłaty w wysokości 1 złoty na Fundację Uniwersytet Dzieci, dbającą o prawidłowy rozwój intelektualny i edukację dzieci w całym kraju. Ta symboliczna złotówka służy nie tylko wsparciu szczytnego celu, ale też jest sposobem na szybką identyfikację transakcji. Po rejestracji i wniesieniu tej opłaty, wystarczy już tylko płacić BLIKIEM w oczekiwaniu na kolejne losowania.

Twarzą tegorocznej Blikomanii został cieszący się ogromną sympatią i równie dużą rozpoznawalnością aktor Tomasz Kot.

Nasza rola w Blikomanii

W pracach nad czwartą edycją Blikomanii zadaniem Motivation Dierct było zdobycie zezwolenia na organizację i przeprowadzenie loterii, w tym również nadzór nad każdym aspektem jej prawidłowego przebiegu, co obejmowało m.in. dystrybucję nagród w postaci czeków BLIK oraz sztabek złota. W ramach prac nad tą niezwykle prestiżową realizacją zajmowaliśmy się także przygotowaniem odpowiedniej strony internetowej loterii oraz stworzeniem systemu informatycznego zapewniającego szybką i w pełni efektywną obsługę wszystkich zgłoszeń nadsyłanych przez uczestników.

R Service Club

Dla firmy Renault zrealizowaliśmy program motywacyjny skierowany do jej autoryzowanych warsztatów samochodowych. Jego celem była skuteczna motywacja doradców i kierowników oraz wsparcie sprzedaży usług i pakietów gwarancyjnych Renault.

BGŻ BNP Paribas

Dla banku BGŻ BNP Paribas stworzyliśmy program lojalnościowy skierowany do jego partnerów biznesowych. Głównym założeniem było premiowanie podejmowanych przez nich aktywności za pomocą nagród.