Realizacje

Blikomania 2024

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania. Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł.

Cel:

  • Blikomania ma na celu popularyzację płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.
  • Zwiększenie transakcji BLIK.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i płacić BLIKIEM
  • Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł

Główne założenia:

  • Dwa miesiące loterii
  • Loteria ogólnopolska
  • Całkowita pula nagród wynosi ponad 3 mln zł
  • 11 losowań
  • 7000 czeków BLIK o wartości 200 zł
  • 1400 czeków BLIK o wartości 400 zł
  • 70 nagród głównych - DIAMENT o wartości 15 000 zł

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania

Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł. Co trzeba zrobić żeby wygrać? Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i płacić BLIKIEM. Każda transakcja to szansa na wygranie.

Motivation Direct jak co roku odpowiada za kompleksową obsługę Blikomanii, począwszy od uzyskania zezwolenia z Izby Administracji Skarbowej na organizację Loterii, wdrożenia i przygotowania strony loterii, systemu administracyjnego do obsługi zgłoszeń, przez nadzór nad prawidłowym przebiegiem i przeprowadzenie losowań, a kończąc na wydaniu nagród Zwycięzcom.

Instal Konsorcjum

Dla firmy Instal Konsorcjum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy skierowany do klientów hurtowni zrzeszonych w ramach IK. Celem programu było wsparcie kluczowych odbiorców marki i nagradzanie ich za aktywność punktami wymiennymi na nagrody.

Cars Club

Dla jednej ze spółek Auto Centrum Dębowscy Spółka Jawna zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników filii Inter Cars. Głównym założeniem było zachęcenie uczestników do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez nagradzanie ich za podejmowanie konkretnych akcji.