Realizacje
CityFit
Cel:
- Zwiększenie retencji wśród obecnych klientów.
- Usprawnienie komunikacji z klientem.
- Zbudowanie społeczności wokół brandu.
- Zachęcanie klientów do przychodzenia na siłownie w godzinach 10-17.
Mechanika:
- Program z elementami grywalizacji.
- Uczestnicy nagradzani są specjalną walutą FITCOINEM za regularne opłacanie karnetu oraz wykonywanie zadań na siłowni.
- Integracja z CRM CityFit umożliwia nam otrzymywanie danych Uczestników, informacji o ich obecności w klubie CityFit oraz o płatnościach i statusie karnetów..
- Odpowiednia liczba Fitcoinów pozwala otrzymać Uczestnikowi rabat na opłatę kolejnego miesiąca karnetu w CityFit.
CityFit to sieć całodobowych klubów fitness obejmująca 22 punkty w całej Polsce. Jej autem są elastyczne warunki członkostwa i możliwość korzystania z siłowni przez 24 h, 7 dni w tygodniu. Jakość obsługi klienta w CityFit została wielokrotnie nagradzana, a jej partnerami są popularne marki m.in. Oshee, Samsung i Medicover.
Aplikacja CityFit i grywalizacja klubowiczów
Celem wdrożonego przez nas zespół programu lojalnościowego i aplikacji mobilnej dla CityFit było zwiększenie retencji wśród dotychczasowych klientów marki oraz skuteczne budowanie jej społeczności opartej na zaangażowanych użytkownikach. Przygotowaliśmy go w oparciu o elementy grywalizacji, co pozwoliło nam wykorzystać zalety współzawodnictwa w sportowych zmaganiach osób prowadzących aktywny tryb życia na siłowniach. Uczestnicy biorący udział w programie są nagradzani wirtualną walutą FitCoin. Można ją otrzymać za regularny zakup karnetów lub wykonywanie określonych zadań na siłowni. Każde osiągnięte wyzwanie jest zapisywane na koncie uczestnika i pozwala przypisać go do jednego z 3 poziomów zaawansowania treningowego, które dostosowaliśmy w podziale na kobiety i mężczyzn. Zebranie konkretnej liczby FitCoinów pozwala wymienić je na rabat w klubach CityFit, który obniża cenę karnetu na kolejny miesiąc. Istotnym rozwiązaniem, które wdrożyliśmy, było zintegrowanie aplikacji z systemem CRM CityFit, dzięki czemu możliwe jest analizowanie informacji o użytkownikach, ich obecności na siłowni czy statusie karnetu.
Aplikacja na siłownię – efekty
Aplikacja mobilna wykorzystana w programie lojalnościowym opartym na elementach grywalizacji pozwoliła nam skutecznie zmotywować osoby prowadzące aktywny tryb życia do regularnego korzystania z oferty klubów CityFit. Rabat udzielany za zebrane FitCoiny nie tylko zwiększył retencję obecnych klientów, ale skutecznie skłonił ich do korzystania z siłowni w godzinach najmniejszego ruchu. Dzięki programowi usprawniliśmy komunikację z klientami oraz zapoczątkowaliśmy budowanie społeczności marki, tworząc przyjazną przestrzeń do sportowej rywalizacji klubowiczów.