Realizacje

AS243-KV-ELEKTROKLUB-2024--1900x525.jpg

Elektroklub

Elektroklub to program partnerski z punktami skierowany do instalatorów. Jego celem jest aktywizacja dotychczasowych użytkowników oraz pozyskanie nowych osób chętnych do wzięcia udziału w programie lojalnościowym dla firm.

Cel:

  • Aktywizacja uczestników, pozyskanie nowych.
  • Budowa nowej strony www o zwiększonej czytelności, atrakcyjnej formie i nowej szacie graficznej.

Mechanika:

  • Instalatorzy wynagradzani za zakup produktów Partnerskich u określonych Dystrybutorów.
  • Okresowe promocje specjalne, kalkulator korzyści i wyszukiwarka produktów.
  • Integracja z systemem sprzedażowym, dane aktualizowane każdego dnia.

Wynik:

  • Reaktywacja uczestników, pozyskanie nowych Klientów, kilka tysięcy aktywnych Uczestników.
  • Poprawa User Experience; zbudowanie skutecznego i atrakcyjnego narzędzia do obsługi Programu.

 

Elektroklub to program partnerski przygotowany w ramach inicjatywy trzech producentów: Schneider Electric – międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży energetycznej, Signify (dawniej Philips Lighting) – światowego lidera oświetlenia dla profesjonalistów i konsumentów oraz NKT – wiodącego dostawcy kabli i akcesoriów kablowych dla sektora elektroenergetycznego.

Program partnerski z nagrodami

Program partnerski Elektroklub został skierowany do instalatorów, a jego głównym celem jest  aktywizacja obecnych uczestników oraz pozyskanie nowych specjalistów z branży elektrycznej lub elektroinstalacyjnej chcących wziąć w nim udział. W ramach programu naszym zadaniem stało się również stworzenie nowej strony internetowej programu o atrakcyjnej formie i nowoczesnym wyglądzie.

Założeniem programu partnerskiego Elektroklub jest zaangażowanie uczestników w zakup produktów objętych programem oraz zachęcenie ich do udziału w szkoleniach branżowych. Każdy z uczestników, który wykonuje zadania przypisane w ramach programu lojalnościowego, zostaje nagradzany punktami za aktywność. Zebrane punkty mogą zostać wymienione na cenne nagrody dostępne w katalogu lub doładowanie karty płatniczej. Na stronie internetowej istnieje również możliwość skorzystania z promocji specjalnych, kalkulatora korzyści i wyszukiwarki produktów, co pozwala uczestnikom niemal natychmiast przekonać się, ile mogą zyskać po dołączeniu do programu. Platformę programu partnerskiego Elektroklub zintegrowaliśmy z systemem sprzedażowym, dzięki czemu każdego dnia możliwe jest monitorowanie osiągniętego poziomu sprzedaży. 

Program lojalnościowy dla firmy Elektroklub – efekty

Wprowadzony przez nas program lojalnościowy B2B stał się sposobem na reaktywizację obecnych uczestników i skuteczne pozyskanie nowych instalatorów, którzy zainteresowali się oferowanymi przez niego korzyściami. Wynikiem potwierdzającym sukces tej realizacji jest kilka tysięcy aktywnych użytkowników, którzy cały czas spełniają wskazane plany sprzedażowe. Program partnerski z nagrodami stał się nie tylko sposobem premiowania uczestników za zakup produktów marki Philips, Schneider Electric i NKT. Dostępna na stronie baza szkoleń umożliwia uczestnikom zdobycie branżowej wiedzy, co również wynagradzane jest punktami. Efektem naszych działań jest również poprawa UX strony internetowej, dzięki czemu stała się ona skutecznym narzędziem obsługi programu lojalnościowego.

The best B2B loyalty program

Program Elektroklub otrzymał w 2024 r. tytuł The best B2B loyalty program w prestiżowym konkursie - Loyalty Hereos – na najlepsze działania lojalnościowe, które miały miejsce w 2023 r. Polsce. Jest to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta (b2c i b2b). Docenia on i wyróżnia marki, które podejmują krótko i długofalowe inicjatywy – takie jak program lojalnościowy – aby budować i rozwijać najlepsze relacje z klientami. Nagrody przyznało kilkuosobowe Jury, w skład którego weszli zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.

 

Elektroklub

Elektroklub to program partnerski z punktami skierowany do instalatorów. Jego celem jest aktywizacja dotychczasowych użytkowników oraz pozyskanie nowych osób chętnych do wzięcia udziału w programie lojalnościowym dla firm.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.