Zastąp kupon papierowy bezpiecznym i nowoczesnym czekiem BLIK lub kuponem elektronicznym
Globalna walka z koronawirusem zatacza coraz szersze kręgi i obejmuje prawie wszystkie obszary naszego życia. Pandemia wywołana przez COVID-19 sparaliżowała świat, wymuszając na nas konieczność zaakceptowania niecodziennych reguł życia oraz wszelkich ograniczeń i obostrzeń z tym związanych. Niestety, musimy zacząć przyzwyczajać się do myśli, że czasy, jakie nadejdą po epidemii, będą znacząco różnić się od świata, jaki znaliśmy dotychczas. Jak więc wspierać kluczowych Klientów w tej wyjątkowej sytuacji?
Spis treści
- #zostańwdomu
- Jak wspierać i nagradzać kluczowych Klientów w czasie epidemii?
#zostańwdomu
Aby opanować rozprzestrzenianie się wirusa w Polsce, rząd wprowadził szereg zasad i ograniczeń, których musimy ściśle przestrzegać. Ogólnokrajowa kwarantanna wymusiła na nas gwałtowną konieczność przeniesienia wielu aktywności do rzeczywistości cyfrowej, zwiększając ekspansywność pracy zdalnej, zakupów online czy customer experience. Kluczem do powstrzymania wirusowego zagrożenia i tym samym zatrzymania dalszego rozprzestrzeniania się wirusa jest maksymalne ograniczenie kontaktów międzyludzkich, do czego i my namawiamy. Przemieszczanie się, podróżowanie, przebywanie w miejscach publicznych, wychodzenie z domu bez ważnego powodu to rzeczywistość, z jaką musimy się obecnie zmierzyć i jak najlepiej się do niej przystosować. Dotyczy to również sfery biznesowej, w której kontakt z klientem jest tak niezwykle ważny.
Jak wspierać i nagradzać kluczowych Klientów w czasie epidemii?
Jak więc w tej niecodziennej sytuacji możesz zadbać o swoich kluczowych Klientów, uczestników programów lojalnościowych czy akcji promocyjnych, aby zatrzymać ich przy sobie, wspierać oraz nagradzać i jednocześnie ograniczyć bezpośredni kontakt z nimi do minimum? Istnieje rozwiązanie na miarę czasów, w których obecnie żyjemy. Idealnymi rozwiązaniami są bezpieczne nagrody bezkontaktowe w postaci czeków BLIK, voucherów elektronicznych na zakupy, doładowań do gier czy telefonów. Wszystkie nagrody w tej formie są dostarczane drogą mailową lub SMS’em, a uczestnik konkretnego programu może je zrealizować wirtualnie, poprzez Internet. Dla jeszcze większego komfortu oraz bezpieczeństwa nagrody w postaci czeków BLIK, a więc kod i PIN, wysyłamy dwoma elektronicznymi kanałami – SMS’em oraz e-mailem.
Zamień kupony i bony papierowe na nowoczesne i bezpieczne w dobie COVID-19 czeki BLIK, kupony elektroniczne i vouchery o różnych nominałach możliwe do zrealizowania w ponad 20 sklepach internetowych, a także doładowania do telefonów u 6. krajowych operatorów GSM oraz 7 różnych platform do gier.
Korzystając z kuponów elektronicznych oraz czeków BLIK zapewniasz wsparcie dla Kluczowych Klientów oraz dbasz o ich bezpieczeństwo i zdrowie.
Przeczytaj kolejny artykuł i dowiedz się więcej o Blikomanii!