Realizacje
Continental
Cel:
- Wprowadzenie programu, który będzie realnym wsparciem w pracy warsztatów samochodowych.
Mechanika:
- Użytkownicy nagradzani są dwiema walutami za różne aktywności np. zakupy produktów Continental oraz udział w akcjach dodatkowych np. szkolenie lub gra.
- Każdą z wybranych walut uczestnik może wymienić na gadżety Continental lub produkty z bogatego katalogu nagród Motivation Direct.
- Uczestnicy programu mają wgląd w historię zakupów, informacje o zdobytych punktach, nowych aktywnościach i dodatkowych benefitach związanych z udziałem w akcjach dodatkowych.
- Dostęp do dedykowanych promocji tworzonych na podstawie dotychczasowej aktywności.
Wyniki:
- Wzrost zainteresowania nowymi technologiami oferowanymi przez markę.
- Wzrost zakupów promowanych produktów w sezonach jesień/wiosna.
- Wzrost rozpoznawalności marki, dzięki wykorzystaniu dostępnych dla uczestników materiałów brandingowych.
Continental to jeden z czołowych liderów światowej produkcji opon. Koncern wytwarza bezpieczne, wydajne i nastawione na osiągi opony do samochodów osobowych, pojazdów użytkowych oraz jednośladów. Jest wiodącą firmą wprowadzającą nowe technologie w przemyśle motoryzacyjnym.
Program lojalnościowy ContiOne
Założeniem programu lojalnościowego ContiOne było zorganizowanie wsparcia dla warsztatów samochodowych będących partnerami marki. Jego uczestnicy zostali nagrodzeni dwiema walutami za podejmowanie konkretnych działań w ramach programu. Wspomniane waluty można było uzyskać np. za zakup produktów Continental lub dołączenie do akcji dodatkowych w formie angażujących szkoleń i gier. Aby otrzymać nagrodę, wystarczyło wymienić je na gadżety Continental lub dowolne produkty dostępne w bogatym katalogu nagród Motivation Direct. Program lojalnościowy umożliwiał uczestnikom przeglądanie historii zakupów oraz monitorowanie liczby punktów na koncie. Zaangażowani uczestnicy byli dodatkowo nagradzani dedykowanymi promocjami na podstawie dotychczasowej aktywności, co zwiększało ich motywację do działania.
Efektywny program lojalnościowy dla B2B
Wdrożony przez nas program partnerski Continental mający na celu wsparcie dla warsztatów samochodowych okazał się skutecznym sposobem na zainteresowanie ich nowymi technologiami oferowanymi przez markę. Nagradzanie partnerów za zakup produktów marki oraz zachęcenie do wzięcia udziału w ciekawych akcjach w zamian za możliwość otrzymania cennych nagród zwiększyła sprzedaż promowanego asortymentów w sezonie wiosenno-jesiennym. Motywatorem, który zachęcił użytkowników do większej aktywności, były dedykowane promocje dla osób zaangażowanych w realizacje zadań oraz dodatkowe benefity, którymi byli nagradzani w ramach akcji specjalnych. Odpowiednio zaprojektowany program lojalnościowy dla klientów B2B wraz z wykorzystaniem materiałów brandingowych umożliwił wzrost rozpoznawalności marki wśród warsztatów samochodowych.