Realizacje

kronospan 1900x525.png

Kronospan

Dla firmy Kronospan zorganizowaliśmy akcję promocyjną w formie loterii z nagrodami, która została skierowana do klientów sieci Strefa Płyt – autoryzowanych punktów sprzedaży produktów marki. Celem było wsparcie sprzedaży płyt laminowanych i blatów roboczych z kolekcji GLOBAL.

Cel:

  • Przygotowanie, organizacja i prowadzenie loterii wspierającej sprzedaż.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii, należało dokonać zakupu min. 25 m2 płyt laminowanych z kolekcji GLOBAL lub 2 szt. blatów roboczych z kolekcji GLOBAL i zachować dowód zakupu.
  • Kolejnym krokiem było odebranie Kuponu od sprzedawcy oraz usunięcie wierzchniej warstwy, aby sprawdzić wygraną.
  • Wygraną należało zarejestrować na stronie, a oświadczenie i oryginał Kuponu przesłać do Organizatora.
  • Nagrodę otrzymywano pod wskazany przy rejestracji adres.

Wyniki:

  • 2 000 wydanych nagród.

Kronospan to światowy lider produkujący i dystrybuujący płyty drewnopochodne, w tym m.in. płyty wiórowe, płyty MDF i panele podłogowe. Posiada 50 zakładów w Europie, Azji i USA. Od 1989 roku marka ta funkcjonuje w Polsce, obecnie w 8 miastach.

Organizacja loterii w sieci Strefa Płyt

Naszym głównym zadaniem było przygotowanie koncepcji, wdrożenie i poprowadzenie loterii z nagrodami wśród klientów Strefy Płyt. Założeniem akcji promocyjnej było zachęcenie ich do zakupu produktów marki Kronospan objętych akcją promocyjną. Był to asortyment z kolekcji GLOBAL. Aby wziąć udział w loterii i zyskać szansę na wygranie cennych nagród, klient odwiedzający jeden z punktów sieci Strefa Płyt musiał dokonać zakupu minimum 25 m2 płyt laminowanych lub 2 sztuki blatu roboczego. Dzięki temu mógł uzyskać od sprzedawcy Kupon w formie zdrapki, na którym pod powierzchnią ścieralną mogła kryć się jedna z nagród. Jeśli po jego sprawdzeniu klient okazał się szczęśliwym zwycięzcą, należało zarejestrować wygraną na stronie, przesłać skan lub zdjęcie dowodu zakupu, a oświadczenie i oryginał kuponu odesłać do Organizatora. Nagroda została dostarczona do uczestnika na adres wskazany podczas rejestracji.  

Loteria z nagrodami – wyniki

Wynikiem zorganizowanej przez nas loterii było aż 2 000 rozdanych nagród. Prosta forma uczestnictwa w akcji promocyjnej polegająca na rejestracji kuponu na stronie internetowej skłoniły klientów sieci Strefa Płyt do udziału w loterii. Na zaangażowanie i motywację do wzięcia udziały w akcji miały również wpływ cenne nagrody. Do wygrania był m.in. sprzęt RTV/AGD oraz vouchery turystyczne Wakacje.pl. Efektem loterii było zrealizowanie założonego celu w postaci zwiększenia sprzedaży wybranych produktów marki Kronospan z kolekcji GLOBAL.

Elektroklub

Elektroklub to program partnerski z punktami skierowany do instalatorów. Jego celem jest aktywizacja dotychczasowych użytkowników oraz pozyskanie nowych osób chętnych do wzięcia udziału w programie lojalnościowym dla firm.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.