Realizacje

kronospan 1900x525.png

Kronospan

Dla firmy Kronospan zorganizowaliśmy akcję promocyjną w formie loterii z nagrodami, która została skierowana do klientów sieci Strefa Płyt – autoryzowanych punktów sprzedaży produktów marki. Celem było wsparcie sprzedaży płyt laminowanych i blatów roboczych z kolekcji GLOBAL.

Cel:

  • Przygotowanie, organizacja i prowadzenie loterii wspierającej sprzedaż.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii, należało dokonać zakupu min. 25 m2 płyt laminowanych z kolekcji GLOBAL lub 2 szt. blatów roboczych z kolekcji GLOBAL i zachować dowód zakupu.
  • Kolejnym krokiem było odebranie Kuponu od sprzedawcy oraz usunięcie wierzchniej warstwy, aby sprawdzić wygraną.
  • Wygraną należało zarejestrować na stronie, a oświadczenie i oryginał Kuponu przesłać do Organizatora.
  • Nagrodę otrzymywano pod wskazany przy rejestracji adres.

Wyniki:

  • 2 000 wydanych nagród.

Kronospan to światowy lider produkujący i dystrybuujący płyty drewnopochodne, w tym m.in. płyty wiórowe, płyty MDF i panele podłogowe. Posiada 50 zakładów w Europie, Azji i USA. Od 1989 roku marka ta funkcjonuje w Polsce, obecnie w 8 miastach.

Organizacja loterii w sieci Strefa Płyt

Naszym głównym zadaniem było przygotowanie koncepcji, wdrożenie i poprowadzenie loterii z nagrodami wśród klientów Strefy Płyt. Założeniem akcji promocyjnej było zachęcenie ich do zakupu produktów marki Kronospan objętych akcją promocyjną. Był to asortyment z kolekcji GLOBAL. Aby wziąć udział w loterii i zyskać szansę na wygranie cennych nagród, klient odwiedzający jeden z punktów sieci Strefa Płyt musiał dokonać zakupu minimum 25 m2 płyt laminowanych lub 2 sztuki blatu roboczego. Dzięki temu mógł uzyskać od sprzedawcy Kupon w formie zdrapki, na którym pod powierzchnią ścieralną mogła kryć się jedna z nagród. Jeśli po jego sprawdzeniu klient okazał się szczęśliwym zwycięzcą, należało zarejestrować wygraną na stronie, przesłać skan lub zdjęcie dowodu zakupu, a oświadczenie i oryginał kuponu odesłać do Organizatora. Nagroda została dostarczona do uczestnika na adres wskazany podczas rejestracji.  

Loteria z nagrodami – wyniki

Wynikiem zorganizowanej przez nas loterii było aż 2 000 rozdanych nagród. Prosta forma uczestnictwa w akcji promocyjnej polegająca na rejestracji kuponu na stronie internetowej skłoniły klientów sieci Strefa Płyt do udziału w loterii. Na zaangażowanie i motywację do wzięcia udziały w akcji miały również wpływ cenne nagrody. Do wygrania był m.in. sprzęt RTV/AGD oraz vouchery turystyczne Wakacje.pl. Efektem loterii było zrealizowanie założonego celu w postaci zwiększenia sprzedaży wybranych produktów marki Kronospan z kolekcji GLOBAL.

Czwarta edycja Blikomanii

Blikomania po raz kolejny z Motivation Direct. Po udanej współpracy podczas poprzednich odsłon tej wielkiej, bardzo popularnej loterii, tym razem już po raz czwarty wraz z Polskim Standardem Płatności przygotowaliśmy jej edycję.

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.