Realizacje
Fujitsu Technology Solutions
Cel:
- CyberBonus to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Mechanizm:
- Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona).
- 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2018 roku był to wyjazd do Australii.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki na rynku IT.
- Źródło informacji o produktach i nowościach Fujitsu Technology Solutions.
Z Fujitsu Technology Solutions współpracujemy już od 2011 roku. Jest to największy dostawca infrastruktur informatycznych na rynku europejskim, a także na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Indiach. Obsługuje on zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i firmy z sektora MŚP oraz klientów indywidualnych.
Program lojalnościowy CyberBonus
Program motywacyjny dla sprzedawców został ukierunkowany na pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów marki Fujitsu Technology Solutions. Każdy z uczestników otrzymywał określoną liczbę punktów za zakup produktów, które mógł później wymieniać na nagrody. W programie CyberBonus postawiliśmy na to, aby formą nagradzania aktywnych pracowników było zasilenie karty płatniczej. Nagrody za punkty w postaci karty przedpłaconej to nie jedyna korzyść programu. Dodatkowym motywatorem okazała się możliwość wygrania nagrody głównej dla 25 najlepszych sprzedawców. W programie lojalnościowym uruchomionym w 2018 roku był to wyjazd do Australii.
Program motywacyjny dla sprzedawców – efekty
Wdrożony przez nas program dla pracowników, którzy otrzymywali punkty w zamian za zakup produktów marki Fujitsu Technology Solutions umożliwił wzrost jej rozpoznawalność na rynku IT. Nagroda za aktywność w formie karty przedpłaconej zwiększyła efektywność pracowników. Dzięki temu rozwiązaniu uczestnicy mogli wykorzystać zdobyte środki na karcie w dowolny sposób, co okazało się skutecznym sposobem na zachęcenie ich do udziału w programie. Atrakcyjna nagroda główna w postaci zagranicznego wyjazdu zwiększyła zaangażowanie każdego z nich i tym samym pozwoliła osiągać lepsze efekty sprzedażowe. Program lojalnościowy stał się również źródłem wiedzy dla sprzedawców o produktach i nowościach marki Fujitsu Technology Solutions.