Realizacje
R Service Club
Cel:
- Motywacja doradców serwisowych oraz kierowników warsztatów i salonów.
- Wsparcie sprzedaży usług serwisowych oraz pakietów gwarancyjnych Renault Polska.
- Nagradzanie najlepszych warsztatów.
Mechanika:
- Za sprzedaż wybranych usług serwisowych oraz pakietów gwarancyjnych Uczestnicy programu otrzymują punkty.
- Każdy warsztat ma indywidualnie wyznaczony cel sprzedażowy.
- Punkty wymieniane są automatycznie na zasilenia kart przedpłaconych.
- Punkty naliczane są do rankingu sprzedażowego.
Wyniki:
- Zwiększenie zaangażowania w sprzedaż usług i pakietów marki Renault przez autoryzowane warsztaty i salony.
Renault to lider w dziedzinie pojazdów elektrycznych w Europie. Nasza współpraca trwa już od 2019 roku. Marka należy do Grupy Renault oferującej swoim klientom innowacyjne rozwiązania w branży motoryzacyjnej na wielu światowych rynkach. Uznawana za pioniera zrównoważonej mobilności, otwiera nowe kierunki zmian technologii i produkcji pojazdów.
Założenia programu R Service Club
Naszym zadaniem w ramach projektu R Service Club było przygotowanie dwóch platform informatycznych do obsługi programu oraz opracowanie jego mechaniki i motywu przewodniego. Zajęliśmy się również stworzeniem systemu do rozliczania wyników sprzedażowych i wypłatami nagród w postaci premii na spersonalizowane karty przedpłacone VISA.
Program motywacyjny R Service Club został opracowany dla doradców sprzedażowych oraz kierowników autoryzowanych warsztatów i salonów marki Renault. Celem programu było wsparcie sprzedaży usług serwisowych i pakietów gwarancyjnych. Określone akcje dotyczące sprzedaży były nagradzane punktami, które zasilały indywidualne konto użytkownika. Wybraną formą nagradzania osób zaangażowanych w realizację wyznaczonych akcji były karty przedpłacone. Zdobyte punkty były automatycznie wymieniane na ich zasilenie. Poszczególne cele sprzedażowe były wyznaczane oddzielnie dla każdego z warsztatów. Dodatkowym motywatorem do osiągania coraz lepszych wyników przez uczestników programu była publikacja rankingów dostępnych na stronie internetowej.
Efekty programu motywacyjnego w warsztatach i salonach Renault
Opracowany przez nas program motywacyjny skutecznie zaangażował pracowników i właścicieli do realizacji wybranych celów sprzedażowych. Atrakcyjny system punktacji i nagrody w postaci kart przedpłaconych okazały się efektywnym sposobem na zmobilizowanie doradców i kierowników do zwiększenia sprzedaży usług oraz pakietów gwarancyjnych Renault. Sposobem na podtrzymywanie dobrych wyników w programie było dodanie w nim wyraźnego elementy rywalizacji. Każdy uczestnik mógł znaleźć swoje miejsce w rankingu oraz zobaczyć postępy innych.