Realizacje

renault 1900x525.png

R Service Club

Dla firmy Renault zrealizowaliśmy program motywacyjny skierowany do jej autoryzowanych warsztatów samochodowych. Jego celem była skuteczna motywacja doradców i kierowników oraz wsparcie sprzedaży usług i pakietów gwarancyjnych Renault.

Cel:

  • Motywacja doradców serwisowych oraz kierowników warsztatów i salonów.
  • Wsparcie sprzedaży usług serwisowych oraz pakietów gwarancyjnych Renault Polska.
  • Nagradzanie najlepszych warsztatów.

Mechanika:

  • Za sprzedaż wybranych usług serwisowych oraz pakietów gwarancyjnych Uczestnicy programu otrzymują punkty.
  • Każdy warsztat ma indywidualnie wyznaczony cel sprzedażowy.
  • Punkty wymieniane są automatycznie na zasilenia kart przedpłaconych.
  • Punkty naliczane są do rankingu sprzedażowego.

Wyniki:

  • Zwiększenie zaangażowania w sprzedaż usług i pakietów marki Renault przez autoryzowane warsztaty i salony.

Renault to lider w dziedzinie pojazdów elektrycznych w Europie. Nasza współpraca trwa już od 2019 roku. Marka należy do Grupy Renault oferującej swoim klientom innowacyjne rozwiązania w branży motoryzacyjnej na wielu światowych rynkach. Uznawana za pioniera zrównoważonej mobilności, otwiera nowe kierunki zmian technologii i produkcji pojazdów.

Założenia programu R Service Club

Naszym zadaniem w ramach projektu R Service Club było przygotowanie dwóch platform informatycznych do obsługi programu oraz opracowanie jego mechaniki i motywu przewodniego. Zajęliśmy się również stworzeniem systemu do rozliczania wyników sprzedażowych  i wypłatami nagród w postaci premii na spersonalizowane karty przedpłacone VISA.

Program motywacyjny R Service Club został opracowany dla doradców sprzedażowych oraz kierowników autoryzowanych warsztatów i salonów marki Renault. Celem programu było wsparcie sprzedaży usług serwisowych i pakietów gwarancyjnych. Określone akcje dotyczące sprzedaży były nagradzane punktami, które zasilały indywidualne konto użytkownika. Wybraną formą nagradzania osób zaangażowanych w realizację wyznaczonych akcji były karty przedpłacone. Zdobyte punkty były automatycznie wymieniane na ich zasilenie. Poszczególne cele sprzedażowe były wyznaczane oddzielnie dla każdego z warsztatów. Dodatkowym motywatorem do osiągania coraz lepszych wyników przez uczestników programu była publikacja rankingów dostępnych na stronie internetowej.

Efekty programu motywacyjnego w warsztatach i salonach Renault

Opracowany przez nas program motywacyjny skutecznie zaangażował pracowników i właścicieli do realizacji wybranych celów sprzedażowych. Atrakcyjny system punktacji i nagrody w postaci kart przedpłaconych okazały się efektywnym sposobem na zmobilizowanie doradców i kierowników do zwiększenia sprzedaży usług oraz pakietów gwarancyjnych Renault. Sposobem na podtrzymywanie dobrych wyników w programie było dodanie w nim wyraźnego elementy rywalizacji. Każdy uczestnik mógł znaleźć swoje miejsce w rankingu oraz zobaczyć postępy innych.

 

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.