Realizacje

renault 1900x525.png

R Service Club

Dla firmy Renault zrealizowaliśmy program motywacyjny skierowany do jej autoryzowanych warsztatów samochodowych. Jego celem była skuteczna motywacja doradców i kierowników oraz wsparcie sprzedaży usług i pakietów gwarancyjnych Renault.

Cel:

  • Motywacja doradców serwisowych oraz kierowników warsztatów i salonów.
  • Wsparcie sprzedaży usług serwisowych oraz pakietów gwarancyjnych Renault Polska.
  • Nagradzanie najlepszych warsztatów.

Mechanika:

  • Za sprzedaż wybranych usług serwisowych oraz pakietów gwarancyjnych Uczestnicy programu otrzymują punkty.
  • Każdy warsztat ma indywidualnie wyznaczony cel sprzedażowy.
  • Punkty wymieniane są automatycznie na zasilenia kart przedpłaconych.
  • Punkty naliczane są do rankingu sprzedażowego.

Wyniki:

  • Zwiększenie zaangażowania w sprzedaż usług i pakietów marki Renault przez autoryzowane warsztaty i salony.

Renault to lider w dziedzinie pojazdów elektrycznych w Europie. Nasza współpraca trwa już od 2019 roku. Marka należy do Grupy Renault oferującej swoim klientom innowacyjne rozwiązania w branży motoryzacyjnej na wielu światowych rynkach. Uznawana za pioniera zrównoważonej mobilności, otwiera nowe kierunki zmian technologii i produkcji pojazdów.

Założenia programu R Service Club

Naszym zadaniem w ramach projektu R Service Club było przygotowanie dwóch platform informatycznych do obsługi programu oraz opracowanie jego mechaniki i motywu przewodniego. Zajęliśmy się również stworzeniem systemu do rozliczania wyników sprzedażowych  i wypłatami nagród w postaci premii na spersonalizowane karty przedpłacone VISA.

Program motywacyjny R Service Club został opracowany dla doradców sprzedażowych oraz kierowników autoryzowanych warsztatów i salonów marki Renault. Celem programu było wsparcie sprzedaży usług serwisowych i pakietów gwarancyjnych. Określone akcje dotyczące sprzedaży były nagradzane punktami, które zasilały indywidualne konto użytkownika. Wybraną formą nagradzania osób zaangażowanych w realizację wyznaczonych akcji były karty przedpłacone. Zdobyte punkty były automatycznie wymieniane na ich zasilenie. Poszczególne cele sprzedażowe były wyznaczane oddzielnie dla każdego z warsztatów. Dodatkowym motywatorem do osiągania coraz lepszych wyników przez uczestników programu była publikacja rankingów dostępnych na stronie internetowej.

Efekty programu motywacyjnego w warsztatach i salonach Renault

Opracowany przez nas program motywacyjny skutecznie zaangażował pracowników i właścicieli do realizacji wybranych celów sprzedażowych. Atrakcyjny system punktacji i nagrody w postaci kart przedpłaconych okazały się efektywnym sposobem na zmobilizowanie doradców i kierowników do zwiększenia sprzedaży usług oraz pakietów gwarancyjnych Renault. Sposobem na podtrzymywanie dobrych wyników w programie było dodanie w nim wyraźnego elementy rywalizacji. Każdy uczestnik mógł znaleźć swoje miejsce w rankingu oraz zobaczyć postępy innych.

 

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

Fujitsu Technology Solutions

Dla Fujitsu Technology Solutions zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników firm sprzedających produkty marki. Za zakupione produkty można było otrzymać nagrody w postaci zasilenia karty płatniczej.