Katalog nagród – wyjątkowy sposób nagradzania
Znalezienie unikalnych sposobów nagradzania lojalnych klientów staje się coraz trudniejsze. W przypadku firm, które posiadają program lojalnościowy wprowadzanie innowacyjnych metod nagradzania za wydatki, zaangażowanie lub udział w promowaniu marki nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Najważniejsze, by pamiętać o indywidualnym podejściu do użytkowników. W jaki sposób to osiągnąć, gdy chcemy nagrodzić wiele osób jednocześnie? Okazuje się, że dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi wszystko jest możliwe!
Spis treści
- Kompleksowy system do sprawnego zarządzania nagrodami
- E-sklep – rozwiązanie szyte na miarę
- Katalog nagród: większy wybór – więcej możliwości
- Skuteczna obsługa katalogu nagród
- Czy istnieje jeden, efektywny sposób nagradzania?
Kompleksowy system do sprawnego zarządzania nagrodami
Efektywne zarządzanie systemem premiowania to podstawa sukcesu każdej firmy. Satysfakcja klienta gwarantuje zwiększenie jego związku z marką. By wyróżnić się na tle konkurencji należy w centrum zainteresowania umieścić klienta oraz jego potrzeby. Doskonałą okazją do zrealizowania takich planów jest platforma nagród. System ten umożliwia zarządzanie rozbudowanym katalogiem nagród oraz zapewnia kompleksową obsługę zamówień. Każdy uczestnik programu zyskuje dostęp do oferty ponad 15 000 nagród. Na podstawie punktów, rozdysponowanych zgodnie z życzeniem firmy, klienci mogą dokonać wyboru tych upominków, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom. Dzięki temu firma ma pewność, że do beneficjentów trafią dokładnie takie upominki, jakich potrzebują. Każdy użytkownik natomiast zyskuje poczucie, że jego pragnienia zostały zauważone i zrealizowane.
E-sklep – rozwiązanie szyte na miarę
I to dosłownie na miarę każdego klienta! Skorzystanie z oferty e-sklepu niesie ze sobą wiele profitów. Poza umożliwieniem realizacji indywidualnych potrzeb klientów warto podkreślić możliwość pełnego obrandowania sklepu. Firma zyskuje więc dodatkową przestrzeń reklamową. Ugruntowanie pozytywnych skojarzeń jakie wiążą się z marką, która wie, w jaki sposób obdarowywać lojalnych pracowników to kolejna wartość dodana. Jeśli dodamy do tego bogaty wybór nagród – otrzymujemy prostą receptę na kształtowanie wizerunku marki otwartej i wrażliwej na potrzeby zaangażowanych odbiorców.
Katalog nagród: większy wybór – więcej możliwości
Efektywne metody budowania satysfakcji klientów powinny być skonstruowane w klarowny sposób. Przewaga e-sklepu oferowanego przez Motivation Direct dotyczy bogatej oferty i intuicyjnego systemu realizacji potrzeb klientów. Rozbudowany katalog nagród, który dzieli się aż na 150 dostawców rożnych kategorii pozwala zyskać pewność, że znajdują się tu nagrody dla każdego. Dzięki intuicyjnej i szybkiej wyszukiwarce w prosty sposób można dotrzeć do interesujących produktów. Wzbogacenie modułu e-sklepu o strefę ofert specjalnych z końcówkami serii lub nagrodami w wyjątkowo korzystnej cenie stanowi dodatkowe udogodnienie dla użytkowników. To jednak nie wszystko! Opcja „Szybka Aukcja” pozwala uczestnikowi na wytargowanie cennych nagród. Wszystko w ramach przyznanego mu budżetu w postaci punktów lub PLN. Klienci mogą również wybierać spośród oferty Strefy Marek lub nagród na życzenie. Oferta jest zawsze na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana. Wybrany prezent trafia do uczestnika maksymalnie w ciągu 7 dni.
W czasach, gdy kontakt z drugim człowiekiem jest mocno ograniczony, warto skorzystać z opcji e-voucherów. Nagrody w postaci elektronicznych kuponów są wysyłane jako wiadomość e-mail lub SMS. Dużym udogodnieniem jest możliwość wyboru różnorodnych nominałów (wartości pieniężnych) e-voucherów. Dzięki temu można swobodnie różnicować upominki dla konkretnych grup odbiorców. W pakiecie jest natychmiastowa wysyłka i wybór ponad 30 sklepów internetowych. Czy trzeba czegoś więcej?
Skuteczna obsługa katalogu nagród
Tylko sprawne działanie systemu nagród sprawi, że satysfakcja uczestników będzie wzrastać. Podobnie jak zaufanie do całej marki. Właśnie dlatego warto powierzyć kontrolę nad realizacją całości sprawdzonej firmie, która posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające terminową realizację zadań. Motivation Direct przedstawia jedyną kompletną ofertę na polskim rynku, na którą składają się:
- największy katalog nagród,
- rozbudowane opcje nagradzania beneficjentów: od gadżetów, nagród rzeczowych po BLIK i e-vouchery.
Platformę nagród można sprawnie zintegrować z dowolnym zewnętrznym systemem klienta (zarówno z programem motywacyjnym, jak i grywalizacyjnym). To narzędzie, które sprawdza się zarówno w przypadku rozwoju działu kadr, jak i marketingu. Umożliwia bowiem premiowanie pracowników oraz klientów firmy a także zakup gadżetów przeznaczonych na wewnętrzne działania marketingowe. Uniwersalne zastosowanie oraz szeroki wybór prezentów stanowią dwa podstawowe filary oferowanej platformy nagród.
Magazynowanie i logistyka związana z dostarczaniem nagród do uczestników programu znajduje się całkowicie po stronie Motivation Direct. Realizację działań ułatwia prosty system rozliczania. Mowa o jednej fakturze z terminem płatności oraz zryczałtowaną stawką dostawy. Klienci zyskują również dostęp do systemu rozliczeniowego i pełną kontrolę budżetu.
Czy istnieje jeden, efektywny sposób nagradzania?
Oczywiście! Ale można o nim mówić tylko wtedy, gdy bogata oferta nagród umożliwia szybką realizację potrzeb klientów oraz bezproblemowe zarządzanie całością. Właśnie tymi cechami charakteryzuje się moduł do zarządzania katalogiem nagród i e-sklep oferowany przez Motivation Direct.