Blog
-
2015-06-30
Karta podarunkowa – sprawdzony sposób na bezgotówkowe wsparcie klientów
Karty podarunkowe są jednym z bardziej efektywnych narzędzi współczesnego marketingu. To produkty atrakcyjne zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych.Sprawdź -
2015-06-18
Program lojalnościowy jako element marketingu partnerskiego
Tradycyjny marketing, oparty wyłącznie na transakcjach, jest dziś formą niewystarczającą, aby skutecznie promować firmy, usługi i produkty. Dlatego też wciąż poszukuje się nowych rozwiązań, dzięki...Sprawdź -
2015-05-25
Co warto wiedzieć o uczestnikach programów lojalnościowych?
Program lojalnościowy to dla wielu firmy i marek niezwykle skuteczna metoda na zainteresowanie oferowanymi produktami i zbudowanie długotrwałej lojalności wśród konsumentów. Jednak jest to również...Sprawdź -
2015-05-11
Cykl drogi zakupowej Klienta w kontekście programu lojalnościowego
Lojalność klienta to aspekt, który wiąże się ze stworzeniem i utrzymaniem wartościowych relacji z konsumentami. Poprzez drogę zakupową klienta, firma potrafi określić, w jaki sposób budować...Sprawdź -
2015-04-21
Określenie strategii celów – podstawa skutecznego programu lojalnościowego
Program lojalnościowy to jedno z narzędzi promocji konsumenckiej, które jest wykorzystywane w sprzedaży. To program, w którym konsumenci są nagradzani za zdobycie odpowiedniej ilości punktów i nie...Sprawdź -
2015-04-02
Skuteczna komunikacja kluczem do sukcesu programu lojalnościowego
Wbrew powszechnie panującej opinii, programy lojalnościowe to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży oraz na zainteresowanie czy zatrzymanie klientów. Jest to również niezwykle skuteczne narzędzie...Sprawdź -
2014-12-16
Cele handlowców powiązane z celami klientów – jak to zrobić?
„Ludzie z celami odnoszą sukcesy, ponieważ wiedzą, dokąd zmierzają. To jest aż tak proste.” – powiedział kiedyś Earl Nightingale. Umiejętność wyznaczania sobie celów jest kluczowym krokiem w procesie...Sprawdź -
2014-12-02
TOP5 najciekawszych programów lojalnościowych ze Stanów Zjednoczonych
Program lojalnościowy to, zgodnie z definicją, długotrwałe działanie marketingowe, którego celem jest budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z wybranymi klientami.Sprawdź -
2014-11-18
Karty przedpłacone – kiedy warto, a kiedy nie warto ich stosować?
Karty przepłacone to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w programach lojalnościowych, które umożliwia ich członkom wymianę punktów zdobytych w trakcie programu na środki pieniężne właśnie...Sprawdź -
2014-11-10
Efektywny program lojalnościowy – na co zwrócić uwagę przy jego projektowaniu?
Stworzenie efektywnego programu lojalnościowego to zadanie niełatwe. Firma musi dostosować charakter danej realizacji do podstawowych celów firmy oraz targetu, do jakiego kieruje ona swoje produkty i...Sprawdź