Blog
-
2025-02-27
Analiza skuteczności programów lojalnościowych w branży home and garden
Programy lojalnościowe stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, umożliwiającym firmom zarówno zwiększenie sprzedaży, jak i budowanie długoterminowej więzi z odbiorcami. Jakie mechanizmy działają najlepiej? Jakie błędy popełniają firmy? I jak mierzyć sukces tych programów? Przyjrzyjmy się temu bliżej.Sprawdź -
2025-02-26
Nagrody i e-vouchery w programach lojalnościowych
Atrakcyjne nagrody to jeden z fundamentów udanego programu lojalnościowego. Zastanawiasz się, jak odpowiednio dobrać je do grupy docelowej? Tego, jakich nagród w programach lojalnościowych oczekują obecnie ich uczestnicy, dowiesz się z poniższego artykułu.Sprawdź -
2025-02-11
Jak wynagradzać w programach lojalnościowych? Od strategii po kwestie podatkowe
Nie da się ukryć, że cyfryzacja zmienia sposób, w jaki firmy budują relacje z klientami. Tradycyjne programy lojalnościowe ustępują miejsca nowoczesnym, zautomatyzowanym systemom, które oferują natychmiastową gratyfikację, personalizację i pełną wygodę. Dziś liczy się prostota, szybkość i integracja z cyfrowym światem – aplikacjami mobilnymi, e-voucherami czy płatnościami BLIK.Sprawdź -
2025-01-20
Wyzwania w programach lojalnościowych w 2025 roku
Rok 2025 bez wątpienia przyniesie wiele istotnych zmian związanych z funkcjonowaniem programów lojalnościowych. Upowszechnienie się sztucznej inteligencji oraz zmieniające się oczekiwania konsumentów sprawią, że firmy będą często zmuszone do tego, by zmodyfikować swoje aktualne strategie. Aby móc to zrobić, powinniśmy najpierw jednak przyjrzeć się najważniejszym wyzwaniom w programach lojalnościowych, jakie będą czekały na nas w 2025 roku.Sprawdź -
2025-01-15
Trendy w programach lojalnościowych w 2025 roku
Początek roku to nie tylko czas podsumowań, ale także dobry moment na przyjrzenie się trendom, które będą dominowały w nadchodzących miesiącach. To na ich podstawie będziemy mogli bowiem odpowiednio zaplanować nasze działania. Jakie trendy w programach lojalnościowych będą więc obowiązywać w 2025 roku? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule.Sprawdź -
2025-01-03
Podsumowanie roku 2024 w Motivation Direct: najważniejsze osiągnięcia i wydarzenia
Początek nowego roku to zwyczajowo czas podsumowań, dlatego warto pokusić się o zestawienie trendów dotyczących budowania lojalności konsumenckiej. Rentowność firmy nierozerwalnie wiąże się z utrzymaniem lojalności wobec marki i stale zyskuje na znaczeniu. Z czego to wynika? Dzieje się tak dlatego, że koszt pozyskania nowego klienta jest coraz wyższy. Jak rynek lojalnościowy wyglądał w 2024 roku i jaką rolę na rodzimym podwórku odegrało Motivation Direct? Sprawdź!Sprawdź -
2024-12-17
Program lojalnościowy dla hotelu – nagrody lojalnościowe dla stałych gości
Badania pokazują, że 77% klientów jest gotowych wydać większe pieniądze, jeśli oznaczałoby to wybór marki, do której są przywiązani. Ta statystyka pokazuje, jak ważna jest lojalność konsumencka i jak duży wpływ ma na decyzje zakupowe. Budowanie przywiązania klienta jest istotne z punktu widzenia każdego biznesu, również branża hotelarska może dzięki temu wiele zyskać.Sprawdź -
2024-12-11
BLIK vs. karta przedpłacona – porównanie
Ostatnie kilkanaście lat to prawdziwy przełom w zakresie płatności – są one coraz łatwiejsze i szybsze. Obecnie do wyboru dostępnych jest szereg opcji, a nowoczesne metody skutecznie wypierają gotówkę. Jednymi z najciekawszych opcji płatności bezgotówkowych są karty przedpłacone oraz BLIK. Jak wygląda porównanie obu wariantów?Sprawdź -
2024-11-27
WOWgift od Motivation Direct - jak dopasować nagrody do potrzeb organizacji?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu budowanie lojalności i motywowanie pracowników czy klientów to podstawa każdej skutecznej strategii rozwoju. Jednak znalezienie odpowiednich narzędzi, które sprostają rosnącym oczekiwaniom, może stanowić wyzwanie. WOWgift od Motivation Direct to rewolucyjny system, który pozwala dostosować nagrody do indywidualnych potrzeb organizacji. Jak to działa i dlaczego warto się na niego zdecydować? Sprawdźmy!Sprawdź -
2024-11-14
Jak zwiększyć lojalność klientów dzięki zabawie? Sekrety udanej grywalizacji
Lojalność klientów to marzenie każdej firmy. Ale jak ją zbudować w erze rosnącej konkurencji? Odpowiedzią może być grywalizacja – mechanizm, który angażuje emocje, motywuje do działania i wprowadza do świata biznesu element zabawy.Sprawdź