Blog
-
2017-06-26
Kolejne wyróżnienie na koncie. Motivation Direct z nagrodą Diamenty Forbes 2017
22 czerwca 2017 roku w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród Diamenty Forbesa 2017. Wśród laureatów prestiżowego rankingu znalazła się firma Motivation Direct, której w tym dniu została wręczona ta...Sprawdź -
2017-06-05
Jak się bawić, czyli programy lojalnościowe nastawione na „najmłodszych klientów”
Mimo że o rodzaju i ilości zakupów decydują rodzice, dzieci mają wpływ na dokonywane przez nich wybory. Szczególnie jest to widoczne w przypadku branży zabawkarskiej lub tam, gdzie mamy do czynienia z akcesoriami dziecięcymi. Ze względu więc na podział..Sprawdź -
2017-05-26
Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 2. Polskie realizacje
Zainteresowanie kinem w Polsce rośnie z każdym rokiem. Z danych udostępnionych przez boxoffice.pl wynika, że w 2016 roku Polacy kupili 52,1 mln biletów do kin. W stosunku do roku 2015 jest to o aż 17% więcej. Specjaliści zgodnie twierdzą, że tendencja...Sprawdź -
2017-05-17
Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 1. Przykłady ze świata
Relacja marki z klientami budowana jest poprzez doświadczenie. Aby było ono pozytywne, potrzebne są informacje o preferencjach grupy docelowej, na podstawie których marka będzie w stanie przewidzieć potrzeby i spełnić oczekiwania klienta, zanim jeszcze...Sprawdź -
2017-04-27
Gust filmowy widzów, czyli program lojalnościowy w kinie
Mogłoby się wydawać, że podmioty branży rozrywkowej nie potrzebują strategii marketingowych w celu budowania relacji z klientami. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że i na tym polu programy lojalnościowe są niezastąpioną metodą budowania zaufania wobec..Sprawdź -
2017-03-28
Zbieraj punkty za odpady, czyli proekologiczne programy lojalnościowe
Punkty za zakupy? A może za polecenie marki? Nie. Tym razem za… odpady wtórne. Mimo że programy lojalnościowe wciąż są przede wszystkim elementem strategii wizerunkowych i sprzedażowych, okazały się skuteczne również jako element kampanii społecznych...Sprawdź -
2017-03-24
Pięciogwiazdkowe programy lojalnościowe w branży hotelarskiej. Jak znane marki budują relacje z klientami?
Sekretem dobrego programu lojalnościowego jest zapewnienie swoim klientom wartości, które dadzą im poczucie wyjątkowości, pozostawiając w ich pamięci pozytywny wizerunek marki. Obok zniżek i promocji, trwałe relacje oparte na wiarygodności i zaufaniu..Sprawdź -
2017-03-15
Programy lojalnościowe w branży hotelarskiej. Metoda budowania środowiska konsumenckiego
Programy lojalnościowe stały się integralnym elementem strategii marketingowych ukierunkowanych na promocję marki i wyróżnienie jej od konkurencji. W wielu branżach już od dawna postrzegane są jako skuteczna metoda budowania trwałych relacji z klientami..Sprawdź -
2017-03-01
Jak było, a jak będzie na rynku programów lojalnościowych? Podsumowanie 2016 i trendy 2017 roku
Znaczenie programów lojalnościowych jako strategii budowania trwałych relacji marki z klientami wciąż rośnie. Każdego roku na rynku przybywa tego rodzaju rozwiązań – tak było w 2016 i tak też będzie w 2017 roku. Aby jednak program lojalnościowy zapewnił..Sprawdź -
2017-02-22
Planowanie i organizowanie loterii audioteksowej
Loteria to popularna forma działań wizerunkowych. Jednym z ciekawszych jej rodzajów jest loteria audioteksowa. Podstawę prawną do jej organizowania stanowią przepisy ustawy hazardowej z 19 listopada 2009 roku.Sprawdź