Blog
-
2017-11-17
Szybki sposób na grywalizacje
Na wszystko istnieje określony wzór, wszystko da się opisać w prostszy lub bardziej złożony sposób - takie zadanie postawiłem sobie jakiś czas temu, myśląc o grywalizacji w programach lojalnościowych.Sprawdź -
2017-11-07
Zostać super bohaterem komiksu. Program lojalnościowy wydawnictwa Marvel
Najstarszy oraz najbardziej spopularyzowany na całym świecie producent i wydawca komiksów Marvel Comics przygotował nie lada gratkę dla swoich fanów. Program lojalnościowy Marvel Insider to szansa dla wielbicieli komiksów na dołączenie do wszechświata...Sprawdź -
2017-10-13
Najlepszy z najlepszych. Dlaczego program lojalnościowy Best Western wyróżniono w branży?
Best Western Rewards po raz kolejny został uznany za jeden z najlepszych programów lojalnościowych branży hotelarskiej. Zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards 2016 i znalazł się w czołowej piątce rankingu U.S. News & World..Sprawdź -
2017-09-29
Programy lojalnościowe z perspektywy serwisów społecznościowych
Budowanie lojalności wobec marki wymaga najpierw stworzenia z klientami odpowiednich relacji. A najlepszym do tego miejscem są obecnie social media, jeden z najlepszych kanałów komunikowania, który pozwala na budowanie zaangażowanej i aktywnej..Sprawdź -
2017-09-15
Nagroda od ręki, czyli czego oczekują klienci od programów lojalnościowych
Współczesne programy lojalnościowe coraz bardziej odbiegają od tych, które jeszcze kilka lat temu skutecznie stosowano do budowania trwałych relacji z klientami. Obecnie zachodzące w strukturach programów zmiany warunkowane są stosowaniem nowych..Sprawdź -
2017-08-28
Im prościej, tym lepiej. Jak LOT udoskonalił strategię programu lojalnościowego?
Wśród pasażerów linii lotniczych najwięcej jest osób, które odbywają podróże wakacyjne. Jednak najczęściej z przelotów korzystają pasażerowie podróżujący w celach biznesowych. I to właśnie dla tej grupy klientów firma LOT udoskonaliła swoją sprawdzoną...Sprawdź -
2017-08-24
Miles&More, czyli grupowy program lojalnościowy nie tylko linii lotniczych
Darmowy bilet lotniczy? W przypadku osób, które często korzystają z usług linii lotniczych, jest to całkiem możliwe. Do tego wiele promocji i przywilejów przekładających się na komfort podróży. Funkcjonujące na rynku linie lotnicze oferują bowiem swoim...Sprawdź -
2017-07-31
Top 3 najpopularniejszych programów lojalnościowych
Wielu Polaków wciąż jest zainteresowanych uczestnictwem w programach lojalnościowych, dostrzegając w nich dla siebie wymierne korzyści. Zaznaczyć jednak trzeba, że oczekiwania względem tego rodzaju strategii rosną, a samo zbieranie punktów..Sprawdź -
2017-07-27
Empik, czy program lojalnościowy może znanej marce zyskać jeszcze więcej klientów?
Mogłoby się wydawać, że marka znana, o ugruntowanej pozycji na rynku, mająca licznych klientów nie potrzebuje dodatkowych działań mających na celu budowania lojalnego środowiska konsumenckiego. Okazuje się jednak, że i takie marki sięgają po rozwiązania..Sprawdź -
2017-06-27
Klienci kupują więcej… Badanie skuteczności programów lojalnościowych w e-commerce
Będąc odbiorcami produktów oraz usług, to klienci warunkują rozwój marki. W związku z tym podstawą staje się budowanie środowiska konsumenckiego, ale złożonego z lojalnych klientów. Obok ceny i obsługi, zaufanie klientów wobec marki warunkuje program..Sprawdź