Blog
-
2017-08-24
Miles&More, czyli grupowy program lojalnościowy nie tylko linii lotniczych
Darmowy bilet lotniczy? W przypadku osób, które często korzystają z usług linii lotniczych, jest to całkiem możliwe. Do tego wiele promocji i przywilejów przekładających się na komfort podróży. Funkcjonujące na rynku linie lotnicze oferują bowiem swoim...Sprawdź -
2017-07-31
Top 3 najpopularniejszych programów lojalnościowych
Wielu Polaków wciąż jest zainteresowanych uczestnictwem w programach lojalnościowych, dostrzegając w nich dla siebie wymierne korzyści. Zaznaczyć jednak trzeba, że oczekiwania względem tego rodzaju strategii rosną, a samo zbieranie punktów..Sprawdź -
2017-07-27
Empik, czy program lojalnościowy może znanej marce zyskać jeszcze więcej klientów?
Mogłoby się wydawać, że marka znana, o ugruntowanej pozycji na rynku, mająca licznych klientów nie potrzebuje dodatkowych działań mających na celu budowania lojalnego środowiska konsumenckiego. Okazuje się jednak, że i takie marki sięgają po rozwiązania..Sprawdź -
2017-06-27
Klienci kupują więcej… Badanie skuteczności programów lojalnościowych w e-commerce
Będąc odbiorcami produktów oraz usług, to klienci warunkują rozwój marki. W związku z tym podstawą staje się budowanie środowiska konsumenckiego, ale złożonego z lojalnych klientów. Obok ceny i obsługi, zaufanie klientów wobec marki warunkuje program..Sprawdź -
2017-06-26
Kolejne wyróżnienie na koncie. Motivation Direct z nagrodą Diamenty Forbes 2017
22 czerwca 2017 roku w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród Diamenty Forbesa 2017. Wśród laureatów prestiżowego rankingu znalazła się firma Motivation Direct, której w tym dniu została wręczona ta...Sprawdź -
2017-06-05
Jak się bawić, czyli programy lojalnościowe nastawione na „najmłodszych klientów”
Mimo że o rodzaju i ilości zakupów decydują rodzice, dzieci mają wpływ na dokonywane przez nich wybory. Szczególnie jest to widoczne w przypadku branży zabawkarskiej lub tam, gdzie mamy do czynienia z akcesoriami dziecięcymi. Ze względu więc na podział..Sprawdź -
2017-05-26
Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 2. Polskie realizacje
Zainteresowanie kinem w Polsce rośnie z każdym rokiem. Z danych udostępnionych przez boxoffice.pl wynika, że w 2016 roku Polacy kupili 52,1 mln biletów do kin. W stosunku do roku 2015 jest to o aż 17% więcej. Specjaliści zgodnie twierdzą, że tendencja...Sprawdź -
2017-05-17
Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 1. Przykłady ze świata
Relacja marki z klientami budowana jest poprzez doświadczenie. Aby było ono pozytywne, potrzebne są informacje o preferencjach grupy docelowej, na podstawie których marka będzie w stanie przewidzieć potrzeby i spełnić oczekiwania klienta, zanim jeszcze...Sprawdź -
2017-04-27
Gust filmowy widzów, czyli program lojalnościowy w kinie
Mogłoby się wydawać, że podmioty branży rozrywkowej nie potrzebują strategii marketingowych w celu budowania relacji z klientami. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że i na tym polu programy lojalnościowe są niezastąpioną metodą budowania zaufania wobec..Sprawdź -
2017-03-28
Zbieraj punkty za odpady, czyli proekologiczne programy lojalnościowe
Punkty za zakupy? A może za polecenie marki? Nie. Tym razem za… odpady wtórne. Mimo że programy lojalnościowe wciąż są przede wszystkim elementem strategii wizerunkowych i sprzedażowych, okazały się skuteczne również jako element kampanii społecznych...Sprawdź