Blog
-
2015-10-23
Programy lojalnościowe - najczęściej popełniane błędy
Poprzez odpowiednio skonstruowany program lojalnościowy możliwe staje się nie tylko zyskanie lojalności wśród dotychczasowych klientów, ale również zainteresowanie swoją ofertą zupełnie nowych konsumentów.Sprawdź -
2015-09-29
5 najlepszych kierunków dla Incentive Travel
Incentive travel jest oryginalną formą nagradzania pracowników za realizację określonych zadań, za szczególne osiągnięcia lub jest traktowane jako zabieg motywacyjny i zachęta na przyszłość.Sprawdź -
2015-09-17
Kiedy konkurs staje się Loterią
Organizowanie konkursów lub loterii jest niezwykle popularne w ramach programów lojalnościowych. Niemniej jednak, z organizacją tego typu przedsięwzięć wiąże się wiele elementów z zakresu prawa i nie tylko, które należy przestrzegać.Sprawdź -
2015-07-16
Dlaczego warto powierzyć prowadzenie programu motywacyjnego pracownikom zewnętrznej firmie?
Jednym z podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi jest skuteczny system motywacyjny. System taki pozwala zwiększyć zaangażowanie pracowników, wzmocnić ich więź z firmą, a także stworzyć...Sprawdź -
2015-06-30
Karta podarunkowa – sprawdzony sposób na bezgotówkowe wsparcie klientów
Karty podarunkowe są jednym z bardziej efektywnych narzędzi współczesnego marketingu. To produkty atrakcyjne zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych.Sprawdź -
2015-06-18
Program lojalnościowy jako element marketingu partnerskiego
Tradycyjny marketing, oparty wyłącznie na transakcjach, jest dziś formą niewystarczającą, aby skutecznie promować firmy, usługi i produkty. Dlatego też wciąż poszukuje się nowych rozwiązań, dzięki...Sprawdź -
2015-05-25
Co warto wiedzieć o uczestnikach programów lojalnościowych?
Program lojalnościowy to dla wielu firmy i marek niezwykle skuteczna metoda na zainteresowanie oferowanymi produktami i zbudowanie długotrwałej lojalności wśród konsumentów. Jednak jest to również...Sprawdź -
2015-05-11
Cykl drogi zakupowej Klienta w kontekście programu lojalnościowego
Lojalność klienta to aspekt, który wiąże się ze stworzeniem i utrzymaniem wartościowych relacji z konsumentami. Poprzez drogę zakupową klienta, firma potrafi określić, w jaki sposób budować...Sprawdź -
2015-04-21
Określenie strategii celów – podstawa skutecznego programu lojalnościowego
Program lojalnościowy to jedno z narzędzi promocji konsumenckiej, które jest wykorzystywane w sprzedaży. To program, w którym konsumenci są nagradzani za zdobycie odpowiedniej ilości punktów i nie...Sprawdź -
2015-04-02
Skuteczna komunikacja kluczem do sukcesu programu lojalnościowego
Wbrew powszechnie panującej opinii, programy lojalnościowe to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży oraz na zainteresowanie czy zatrzymanie klientów. Jest to również niezwykle skuteczne narzędzie...Sprawdź