Blog
-
2023-09-12
Jak przekształcić uczestników konkursu w lojalnych klientów marki?
Według badania „Monitor programów lojalnościowych ARC Rynek i Opinia” 47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych.Sprawdź -
2023-09-06
5 sposobów na zwiększanie zaangażowania uczestników programów lojalnościowych
Możliwość zdobywania nagród i punktów lojalnościowych jest jednym z najważniejszych aspektów robienia zakupów.Sprawdź -
2023-08-08
Dlaczego organizacja konkursu jest nadal dobrą metodą promocji?
Konkursy pobudzają wyobraźnię konsumentów, kusząc ich wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy otrzymania dużej kwoty pieniędzy. Jednak oprócz możliwości zysku dla konsumentów konkursy zapewniają również liczne korzyści firmom, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych.Sprawdź -
2023-07-26
Dlaczego warto stosować narzędzia analityczne do monitorowania skuteczności programów motywacyjnych?
Każdy z nas ma zestaw motywacji, które kierują naszym codziennym zachowaniem. Mózg człowieka może przetworzyć obraz w 13 milisekund – z szybkością około 75 klatek na sekundę.Sprawdź -
2023-07-05
Jak skutecznie wprowadzić grywalizację do strategii marketingowej?
Dla każdego biznesu najważniejszy jest klient. Aby do niego dotrzeć, firmy wykorzystują w tym celu różne metody i dostępne narzędzia. Im większa konkurencja rynkowa, tym zazwyczaj trudniej przebić się ze swoją ofertą.Sprawdź -
2023-06-21
Jak dokonać bezpiecznych i szybkich transakcji za pomocą czeku BLIK?
Usługa BLIK niemal natychmiast po jej wprowadzeniu w 2015 roku zyskała olbrzymią rzeszę zwolenników, która z roku na rok systematycznie rośnie.Sprawdź -
2023-06-06
5 skutecznych pomysłów na konkursy i loterie, przyciągające większą liczbę uczestników
Konkursy i loterie angażują konsumentów, pozwalają na budowanie długofalowych relacji, a także wpływają na wzrost sprzedaży produktów i usług.Sprawdź -
2023-05-19
Jakie są korzyści wynikające z korzystania z czeków BLIK?
Współcześni konsumenci liczą na coraz szybsze i wygodniejsze rozwiązania w zakresie transakcji bezgotówkowych oraz zakupów online.Sprawdź -
2023-05-04
Personalizacja doświadczeń w programach lojalnościowych kluczem do sukcesu
Gdy klienci są lojalni wobec marki, są o 86% bardziej skłonni polecić ją znajomym i rodzinie. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG.Sprawdź -
2023-04-26
5 praktycznych przykładów wykorzystania grywalizacji
Mówiąc w skrócie, grywalizacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier w INNYCH niż gra obszarach. Wykorzystywana jest ona w celu utrzymania zaangażowania, budowania dobrych nawyków i kształtowania pozytywnych zachowań!Sprawdź