Blog
-
2024-01-26
Jak wykorzystać techniki gamifikacji do tworzenia bardziej angażujących programów motywacyjnych?
Nie ma żadnych wątpliwości - grywalizacja to potężne narzędzie do zwiększania motywacji. Dodając elementy gier do standardowej dynamiki programów motywacyjnych, firmy odkryły, że pracownicy chętniej zostają w firmie, również w przypadku pracy zdalnej. Dziś klika słów o tym, jak możesz wykorzystać grywalizację na korzyść swoich pracowników.Sprawdź -
2024-01-22
Metody segmentacji klientów w programie lojalnościowym
Lojalność klientów to klucz do biznesowego sukcesu. To miara prawdopodobieństwa tego, czy klient będzie kontynuował współpracę z Twoją firmą, a także wyznacznik Twoich wyników finansowych. Możliwe, że wdrożyłeś już programy lojalnościowe, aby zachęcić swoich klientów do pozostania przy Tobie.Sprawdź -
2023-12-28
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu programów lojalnościowych dla start-up’ów?
Program lojalnościowy to dla jednych firm standardowe narzędzie pozwalające im liczyć się na konkurencyjnym rynku. Z kolei dla drugich, zwłaszcza tych z nadwyżką budżetową i ugruntowaną pozycją rynkową, to raczej przydatny dodatek.Sprawdź -
2023-11-28
Jak wypromować program lojalnościowy w social mediach?
Możesz mieć nawet najlepiej przemyślany i zaprojektowany program lojalnościowy na świecie, jednak jeżeli nikt o nim nie usłyszy lub nikt nie będzie podekscytowany możliwością wzięcia w nim udziału, trudno Ci będzie odnieść sukces w tym zakresie.Sprawdź -
2023-11-16
BLIK – idealny prezent świąteczny dla klientów i pracowników
Święta Bożego Narodzenia to czas radości, obdarowywania i wdzięczności. To również doskonały moment, aby docenić tych, którzy przyczynili się do sukcesu Twojej firmy: klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.Sprawdź -
2023-10-31
Programy motywacyjne oparte na kursach online, warsztatach i konferencjach
Osiągnięcie sukcesu w biznesie zależy od wielu czynników. Jednym z ważnych filarów, na którym będzie on oparty, jest zmotywowany zespół. Motywacja pracowników wpływa na ich efektywność, zaangażowanie i wreszcie na satysfakcję z wykonywanej pracy.Sprawdź -
2023-10-11
Budowanie świadomości marki przy użyciu programów lojalnościowych
Budowanie świadomości marki, a więc dbanie o zwiększenie poziomu jej rozpoznawalności wśród konsumentów oraz kreowanie i utrzymywanie sposobu, w jaki jest postrzegana, to jeden z kluczowych elementów działań brandingowych.Sprawdź -
2023-09-27
Jak tworzyć angażujący content konkursowy dla różnych grup docelowych?
Marketerzy najczęściej idealizują obraz klienta, a tworząc dla niego treść, nie opierają się na dostępnych danych, a wyłącznie na własnej intuicji.Sprawdź -
2023-09-12
Jak przekształcić uczestników konkursu w lojalnych klientów marki?
Według badania „Monitor programów lojalnościowych ARC Rynek i Opinia” 47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych.Sprawdź -
2023-09-06
5 sposobów na zwiększanie zaangażowania uczestników programów lojalnościowych
Możliwość zdobywania nagród i punktów lojalnościowych jest jednym z najważniejszych aspektów robienia zakupów.Sprawdź