Blog
-
2018-01-03
Programy lojalnościowe. Podsumowanie roku 2017
Rola, jaką odgrywają programy lojalnościowe w budowaniu trwałej relacji na linii marka - klient, jest wciąż bardzo duża, i z roku na rok przybywa coraz więcej rozwiązań w tym obszarze. W roku 2017 programy motywacyjne wciąż stanowiły jedną z najczęściej..Sprawdź -
2017-12-11
3 powody, dla których klienci opuszczają program lojalnościowy
Od dawna wiadomo, że utrzymanie stałych klientów wymaga mniej wysiłku i kosztów niż pozyskanie nowych. Szacuje się, że działania ukierunkowane na potencjalnych klientów kosztują markę nawet 7 razy więcej niż te skoncentrowane na budowaniu lojalności..Sprawdź -
2017-12-04
Czy grywalizacja potrzebuje porzucenia schematów?
Powody skłaniające klienta do wdrożenia programu lojalnościowego wielokrotnie są do siebie bardzo podobne i opierają się na budowaniu i umacnianiu relacji pomiędzy naszym klientem, a odbiorcą końcowym - w tym przypadku uczestnikiem programu. Jeden cel..Sprawdź -
2017-11-24
Dlaczego program lojalnościowy jest dobry dla małych przedsiębiorców?
Program lojalnościowy opiera się na prostej filozofii. Ma przede wszystkim związać klienta z marką, a firma ma tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Jest to transakcja wiązana, z której korzyści czerpią obie strony. Wszystkie duże koncerny zbudowały swoją..Sprawdź -
2017-11-17
Szybki sposób na grywalizacje
Na wszystko istnieje określony wzór, wszystko da się opisać w prostszy lub bardziej złożony sposób - takie zadanie postawiłem sobie jakiś czas temu, myśląc o grywalizacji w programach lojalnościowych.Sprawdź -
2017-11-07
Zostać super bohaterem komiksu. Program lojalnościowy wydawnictwa Marvel
Najstarszy oraz najbardziej spopularyzowany na całym świecie producent i wydawca komiksów Marvel Comics przygotował nie lada gratkę dla swoich fanów. Program lojalnościowy Marvel Insider to szansa dla wielbicieli komiksów na dołączenie do wszechświata...Sprawdź -
2017-10-13
Najlepszy z najlepszych. Dlaczego program lojalnościowy Best Western wyróżniono w branży?
Best Western Rewards po raz kolejny został uznany za jeden z najlepszych programów lojalnościowych branży hotelarskiej. Zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards 2016 i znalazł się w czołowej piątce rankingu U.S. News & World..Sprawdź -
2017-09-29
Programy lojalnościowe z perspektywy serwisów społecznościowych
Budowanie lojalności wobec marki wymaga najpierw stworzenia z klientami odpowiednich relacji. A najlepszym do tego miejscem są obecnie social media, jeden z najlepszych kanałów komunikowania, który pozwala na budowanie zaangażowanej i aktywnej..Sprawdź -
2017-09-15
Nagroda od ręki, czyli czego oczekują klienci od programów lojalnościowych
Współczesne programy lojalnościowe coraz bardziej odbiegają od tych, które jeszcze kilka lat temu skutecznie stosowano do budowania trwałych relacji z klientami. Obecnie zachodzące w strukturach programów zmiany warunkowane są stosowaniem nowych..Sprawdź -
2017-08-28
Im prościej, tym lepiej. Jak LOT udoskonalił strategię programu lojalnościowego?
Wśród pasażerów linii lotniczych najwięcej jest osób, które odbywają podróże wakacyjne. Jednak najczęściej z przelotów korzystają pasażerowie podróżujący w celach biznesowych. I to właśnie dla tej grupy klientów firma LOT udoskonaliła swoją sprawdzoną...Sprawdź