Blog
-
2018-03-19
WOW Gift. Innowacja w systemach nagradzania
Wspieranie sprzedaży za pomocą systemów nagradzania to rozwiązanie chętnie wykorzystywane przez firmy na całym świecie. A co najważniejsze – jest skuteczne.Sprawdź -
2018-03-12
Motivation Direct z kolejną nagrodą – Gazela Biznesu 2017
Gazele Biznesu to coroczne wyróżnienie przyznawane najszybciej rozwijającym się małym i średnim firmom. Plebiscyt charakteryzuje się wysokim obiektywizmem, a nagroda przyznawana jest wyłącznie na podstawie wyników finansowych przedsiębiorstwa w..Sprawdź -
2018-03-05
O nazwie programu lojalnościowego, czyli sprawdzone przykłady przekonujące do uczestnictwa
Dobra nazwa programu lojalnościowego to taka, która wzbudza w kliencie chęć stania się jego uczestnikiem. Musi więc wywoływać emocje i nieść wartość...Sprawdź -
2018-02-26
Grywalizacja. Budowanie lojalności za pomocą programu opartego na grze
Dobry program lojalnościowy buduje relacje z klientem marki. Niestety coraz częściej nagroda, nawet atrakcyjna, może nie być wystarczającym czynnikiem, który pozwoli zaangażować konsumentów.Sprawdź -
2018-02-19
O nazwie programu lojalnościowego, czyli jakimi słowami przyciągnąć uczestników
Przygotowując program lojalnościowy kładziemy nacisk na strategię, wykorzystane mechanizmy, przejrzystość i atrakcyjność dla potencjalnych uczestników. Poświęcamy również wiele uwagi katalogowi nagród..Sprawdź -
2018-01-29
Millenialsi. Najważniejsze elementy współczesnego programu lojalnościowego
Specjaliści zajmujący się marketingiem zdają sobie sprawę, jak ważną grupą docelową dla wielu marek są osoby z pokolenia Y. Dlatego tak dużą wagę przykładają do tworzenia strategii komunikacji i budowania lojalności dedykowanych właśnie Millenialsom..Sprawdź -
2018-01-22
Millenialsi. Kluczowa grupa docelowa współczesnych programów lojalnościowych
Najbardziej aktywną grupą konsumencką jest pokolenie Y. Już teraz wpływ Millenialsów na rozwój handlu jest znaczący, a w przyszłości ma być jeszcze większy. Z tego też względu strategia komunikacji każdej marki powinna być ukierunkowana na tą właśnie..Sprawdź -
2018-01-12
Programy lojalnościowe w 2018 roku
Firmy funkcjonujące na polskim rynku handlowo-usługowym coraz bardziej dostrzegają korzyści związane z realizacją programów lojalnościowych, a co za tym idzie, coraz chętniej po nie sięgają. Nie inaczej będzie w 2018 roku. Programy motywacyjne przyniosą..Sprawdź -
2018-01-03
Programy lojalnościowe. Podsumowanie roku 2017
Rola, jaką odgrywają programy lojalnościowe w budowaniu trwałej relacji na linii marka - klient, jest wciąż bardzo duża, i z roku na rok przybywa coraz więcej rozwiązań w tym obszarze. W roku 2017 programy motywacyjne wciąż stanowiły jedną z najczęściej..Sprawdź -
2017-12-11
3 powody, dla których klienci opuszczają program lojalnościowy
Od dawna wiadomo, że utrzymanie stałych klientów wymaga mniej wysiłku i kosztów niż pozyskanie nowych. Szacuje się, że działania ukierunkowane na potencjalnych klientów kosztują markę nawet 7 razy więcej niż te skoncentrowane na budowaniu lojalności..Sprawdź