Blog
-
2018-12-11
Lojalność na czacie, czyli chatboty w programach lojalnościowych
Coraz częściej słychać o chatbotach – ostatnio głównie w kontekście mediów społecznościowych. Sama koncepcja „wirtualnego rozmówcy” nie jest nowa. Ale dzięki Facebookowi, który wprowadził go w Messengerze...Sprawdź -
2018-11-19
Jak docenić wiernych użytkowników? Innowacyjny pomysł Hotelu Atlantis
Wyobraź sobie sytuację, że fanpage, który prowadzisz z oddaniem, gromadzi milion lików? Co robisz, aby uczcić ten wyjątkowy moment? Zdumiewającej inspiracji w tym względzie dostarcza Hotel Atlantis w Dubaju, który z okazji zgromadzenia...Sprawdź -
2018-11-08
Czy to się uda? Cel jakościowy kontra ilościowy
Każde działanie, aby być efektywne, wymaga zdefiniowania odpowiednich celów i wyznaczenia ścieżek dotarcia do nich. Podobnie jest w przypadku budowania programów motywacyjnych dla klientów marek lub jej pracowników.Sprawdź -
2018-10-29
Programy lojalnościowe sektora publicznego
Sektor publiczny kojarzy się zazwyczaj z dużymi obrotami i państwowymi gwarancjami zapewniającymi rentowność i bezpieczeństwo realizowanych projektów. Tymczasem w wolnorynkowej rzeczywistości i czasach wzrastającej pluralizacji...Sprawdź -
2018-10-24
Coffee Club. Nowy program lojalnościowy Costa Coffee.
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie spersonalizowanych promocji.Sprawdź -
2018-10-01
Nowoczesne programy lojalnościowe dla influencerów
Przywykliśmy do sytuacji, że czytając naszego ulubionego bloga, czy odwiedzając kanał na YouTubie, który najbardziej cenimy, spotykamy się z rekomendacjami produktów.Sprawdź -
2018-09-25
Model indywidualistyczny i kolektywistyczny w budowaniu katalogu nagród cz. II
Badania przeprowadzone na konsumentach zamieszkujących różne kraje wykazały odmienne oczekiwania dotyczące preferowanych programów lojalnościowych. Jak się okazuje...Sprawdź -
2018-08-21
Mapa ma znaczenie - czym różnią się programy lojalnościowe w poszczególnych krajach cz. I
„Co kraj, to obyczaj”. Ile razy podczas rozmów lub zagranicznych wojaży słyszeliśmy to powiedzenie?Sprawdź -
2018-08-13
Grywalizacja jako metoda kształtowania zaangażowania pracowników
O grywalizacji w kontekście budowania lojalności konsumenckiej napisano już wiele. Również my podejmowaliśmy ten temat na naszym blogu. Tymczasem, jak się okazuje, to nie jedyna możliwość jej wykorzystania w działaniach biznesowych.Sprawdź -
2018-07-05
Budowanie lojalności w branży fitness
Programy lojalnościowe kojarzą się zazwyczaj ze sklepami i e-commerce. Jednak dobrze dopasowana strategia budowania przywiązania przynosi korzyści niemal w każdej branży.Sprawdź