Blog
-
2019-04-29
Klient pod lupą, czyli jak mierzyć skuteczność programu lojalnościowego?
Program lojalnościowy, tak jak i inne aspekty działalności biznesowej muszą przynosić firmie określone korzyści. Jak zatem mierzyć jego skuteczność, jakie KPI będą możliwie najbardziej miarodajne?Sprawdź -
2019-04-16
Program lojalnościowy Costa „Coffee Club” nagrodzony w Loyalty Awards
W trakcie 10. Customer Loyalty Summit odbyło się wręczenie nagród plebiscytu Loyalty Awards. Costa Coffee otrzymała dwie nagrody za program lojalnościowy „Coffee Club”. Za realizację i obsługę projektu odpowiadają Motivation Direct oraz Ideo.Sprawdź -
2019-04-11
Program motywacyjny pod lupą, czyli jak mierzyć popularność nagród?
Analityka biznesowa zawsze odgrywała kluczową rolę w podejmowaniu prawidłowych decyzji biznesowych. Nigdy chyba jednak jej użycie nie było tak powszechne jak obecnie. Google Analytics i inne narzędzia są wdrażane...Sprawdź -
2019-03-26
Kolejna edycja loterii Blikomania
Systemy płatności mobilnych biją obecnie rekordy popularności. Obecnie, odpowiedzialni za system BLIK mają nadal ambitne plany, aby cały czas się rozwijać i przyciągać nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych...Sprawdź -
2019-03-25
10 pytań, na które musisz odpowiedzieć zanim zorganizujesz loterię
Loterie promocyjne to doskonały pomysł na aktywizowanie klientów. Atrakcyjne nagrody i niezobowiązująca forma zabawy pozytywnie wpływają na zaangażowanie i aktywny udział, nie tylko klientów indywidualnych, ale i biznesowych.Sprawdź -
2019-03-13
Katalog Nagród przez duże „K”!
Przy obecnych trendach w programach motywacyjnych jedno pozostaje niezmienne. Bez względu na to, czy idea opiera się na zaawansowanych mechanizmach grywalizacji czy klasycznym zbieraniu punktów, jej sukces...Sprawdź -
2019-02-05
Wróżenie z kuli? Perspektywy rozwoju programów motywacyjnych w 2019 - cz. II
W poprzednim wpisie rozpoczęliśmy nasze rozważania o możliwych kierunkach rozwoju programów lojalnościowych. W tym artykule przedstawimy pozostałe z nich. Zatem aby już nie przedłużać wstępu, zapraszamy do lektury.Sprawdź -
2019-01-24
Wróżenie z kuli? Perspektywy rozwoju programów motywacyjnych w 2019 - cz. I
Systemy lojalnościowe cieszą się rosnącą popularnością. Ale w związku z tym, że zmienia się sam odbiorca, narzędzie musi się do niego dopasować. Przygotowaliśmy już podsumowanie 2018 r. Teraz czas na rzut oka w przyszłość. Przyjrzyjmy się trendom...Sprawdź -
2019-01-07
Podsumowanie - Programy motywacyjne w 2018 roku
Miniony rok upłynął pod kątem rosnącego znaczenia programów lojalnościowych. Mimo początkowych prognoz nie przyniósł jednak rewolucji. Mieliśmy raczej do czynienia z konsekwentną ewolucją, która kontynuowała procesy rozpoczęte...Sprawdź -
2018-12-18
Lifting programu motywacyjnego. O czym należy pamiętać?
Programy lojalnościowe to świetne narzędzia. Przywiązują się do nich nie tylko klienci, ale i same firmy, które wykorzystują je w swoich działaniach.Sprawdź