Blog
-
2021-10-11
Voltimum Plus – efektywny program lojalnościowy
Voltimum Plus to nowy program nagród dla elektryków, wykonawców i instalatorów. Dołączenie do niego jest proste, a korzyści całkiem spore. Jak powstał ten program lojalnościowy?Sprawdź -
2021-09-22
Dlaczego nazwa programu lojalnościowego ma znaczenie dla klienta?
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do tego, aby budować wśród konsumentów zaufanie do marki. Dostrzega to coraz więcej firm, które chętnie tego typu rozwiązanie wdrażają.Sprawdź -
2021-09-14
Grywalizacja – to się opłaca!
Pozyskanie nowego klienta, jak i utrzymanie przy marce tego, który jest już z nią związany, nie jest łatwym zadaniem. Jednym ze sposobów, który to ułatwia, są programy lojalnościowe.Sprawdź -
2021-08-18
Programy lojalnościowe na półmetku 2021 roku
Program lojalnościowy to narzędzie do budowania zaufania konsumentów do marki, które ma już ponad 100 lat.Sprawdź -
2021-08-10
6 kardynalnych błędów w programach lojalnościowych, czyli kiedy klienci mówią ci „nie”.
Lojalność konsumentów wobec marek jest na wagę złota. Wiele badań pokazuje, że oddani klienci częściej polecają daną firmę swoim znajomym i rodzinie, piszą o niej dobre recenzje i opinie.Sprawdź -
2021-07-27
10 sposobów, aby zwiększyć efektywność programów motywacyjnych dla pracowników część 2
Przedsiębiorcy ze względu na nieprzewidywalność rynku oraz jego dynamiczne zmiany poszukują nowych przewag konkurencyjnych oraz źródeł trwałych wzrostów przychodów.Sprawdź -
2021-07-13
10 sposobów, aby zwiększyć efektywność programów motywacyjnych dla pracowników część 1
Pracownik bez motywacji, to jak samolot bez silnika. Co może być skuteczną zachętą? Zdecydowanie efektywny program motywacyjny dla pracowników!Sprawdź -
2021-06-25
Nauka przez rozrywkę, czyli edukacja w programach lojalnościowych (nie tylko w szkołach)
Konsumenci doskonale wiedzą, jak cenna jest ich lojalność. Zbieranie punktów w programach lojalnościowych, gdzie gratyfikacja następuje dopiero po jakimś czasie, to za mało...Sprawdź -
2021-06-18
W programach lojalnościowych nie ma równości
Firmy koncentrują uwagę na tym, by sprostać potrzebom konsumentów w miejscu, w którym użytkownicy Ci się znajdują. Aby komunikować się skutecznie marki muszą zacząć od jednego, podstawowego kroku...Sprawdź -
2021-05-31
Lojalności nie można kupić, trzeba ją zdobyć
Od kiedy programy lojalnościowe zyskały na popularności wiele firm zaczęło uważać, że lojalność klientów można sobie kupić. Współcześni odbiorcy szukają czegoś więcej niż nagród. Chcą mieć poczucie komfortu, bezpieczeństwa i troski ze strony marki. W jaki sposób zapracować na lojalność klientów?Sprawdź