Blog
-
2022-08-16
Jakościowe dane o potrzebach użytkownika istotą w skutecznych działaniach motywacyjnych i lojalnościowych
Badania CAWI to dziś jedna z podstawowych metod pozyskiwania informacji od konsumentów.Sprawdź -
2022-07-15
Loteria BLIKOMANIA
W tym roku już po raz trzeci współpracujemy z Polskim Standardem Płatności przy organizacji kolejnej edycji Loterii BLIKOMANIA.Sprawdź -
2022-06-30
Jak dodatkowo aktywizować uczestników programów lojalnościowych?
Program lojalnościowy to metoda na wzmocnienie wśród klientów wierności wobec marki. Utrzymanie jej przez długi czas niejako wymusza stosowanie nowych sposobów budowania lojalności.Sprawdź -
2022-06-23
Organizacja i obsługa loterii oraz konkursów – najważniejsze zasady
Loteria lub konkurs to częsty sposób na promowanie marki i jej produktów. Aby jednak przeprowadzona akcja promocyjna była skuteczna, a przede wszystkim legalna, należy stosować się do pewnych zasad.Sprawdź -
2022-05-31
Spraw, aby Twoi klienci byli szczęśliwi!
Zachęcenie klientów do wzięcia udziału w programie lojalnościowym, a następnie utrzymanie ich zaangażowania to oczywiście wyzwanie. W jaki sposób przygotować program, który będzie dla nich atrakcyjny i jednocześnie spełni założony cel?Sprawdź -
2022-05-23
5 podstawowych trendów w marketingu lojalnościowym dla B2B
Marketing lojalnościowy B2B wprowadzony do firmy w sposób przemyślany skutecznie zatrzymuje obecnych klientów, zwiększając ich przywiązanie do marki.Sprawdź -
2022-04-29
Nagrody mają znaczenie! Jak motywować uczestników programów, konkursów i loterii?
Właściwy dobór nagród w organizowanych konkursach, programach lojalnościowych i loteriach ma bezpośredni wpływ na ich skuteczność oraz zachęcenie do wzięcia w nich udziału.Sprawdź -
2022-04-13
Gamifikacja w praktyce – jak zwiększyć zaangażowanie pracowników?
Gamifikacja wykorzystywana w firmie może mieć bardzo pozytywny wpływ na pracowników i ich wydajność w pracy. Warto jednak pamiętać, że osiągnięcie skuteczności takich działań zależy od opracowanej strategii.Sprawdź -
2022-03-30
Grywalizacja w programach motywacyjnych – to się opłaca!
Z grywalizacją mamy do czynienia praktycznie od dziecka. Dziś to podstawa w budowaniu zaangażowania odbiorców. Dzięki niej jesteśmy w stanie sprawić, by konkretne zadania były atrakcyjną rozrywką.Sprawdź -
2022-03-22
Program lojalnościowy – strategiczna podstawa każdego biznesu
Większość właścicieli firm przyznaje, że utrzymanie klienta jest o wiele tańsze, niż pozyskanie nowego. Jego lojalność pozwala z łatwością budować wartościowe relacje z marką.Sprawdź