Blog
-
2022-02-22
Lojalność w cenie nagrody
Nagroda jest zachętą i motywacją do dalszych zakupów. Oferuje nieoczekiwaną wartość dodaną, pomaga wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zapamiętanym jako marka, która zapewnia wyjątkową gratyfikację.Sprawdź -
2022-02-11
2/3 dorosłych Polaków uczestnikami programów lojalnościowych
W ostatnich latach wielu konsumentów nabrało wprawy w wyszukiwaniu ofert i znajdowaniu sposobów na uzyskanie najlepszej wartości za swoje zakupy. Z tego też powodu coraz większą popularnością cieszą się programy lojalnościowe.Sprawdź -
2022-01-26
Trendy w programach lojalnościowych na rok 2022
Rok 2021 już za nami, podobnie jak w roku 2020 stał on pod znakiem pandemii COVID-19. W ubiegłym roku, dostawcy programów lojalnościowych musieli dostosować się do panującej na świecie sytuacji.Sprawdź -
2022-01-21
Karty przedpłacone (prepaid) – odpowiedź na potrzeby każdego odbiorcy
Karty przedpłacone (prepaid) to atrakcyjna forma nagradzania, która pozwala zdecydowanie lepiej dopasować gratyfikację do konkretnych potrzeb pracownika czy klienta.Sprawdź -
2021-12-20
4 sposoby na pozyskanie i zatrzymanie świątecznych klientów dzięki programom lojalnościowym
Większość firm co roku zwraca szczególną uwagę na okres świąteczny. Dane podają, że ok. 20% rocznej sprzedaży ma miejsce właśnie w ostatnich dwóch miesiącach w roku.Sprawdź -
2021-12-14
Święta w programach motywacyjnych
Programy motywacyjne w sezonie świątecznym 2021/2022 odegrają kluczową rolę. W 2020 roku, ze względu na pandemię działania promocyjne były mocno ograniczone, jak zresztą same zakupy świąteczne.Sprawdź -
2021-11-18
Strategia programu lojalnościowego dostosowana do zmieniających się potrzeb klientów
Twoja firma powinna nadążać za zmieniającymi się wymaganiami klientów, do tego potrzebna jest dobra strategia programu lojalnościowego.Sprawdź -
2021-11-15
Blik – najszybszy sposób nagradzania
Niejednokrotnie osoby biorące udział w takich programach narzekają na długi czas oczekiwania na przyznanie benefitu. Jest na to jeden prosty sposób – czeki BLIK.Sprawdź -
2021-10-26
Programy lojalnościowe to nie tylko nagrody – czyli jak pomaganie innym zwiększa zaangażowanie użytkowników
Przykucie uwagi i zbudowanie silnej relacji z klientem, to cel, który chce osiągnąć każdy przedsiębiorca, jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu są programy lojalnościowe.Sprawdź -
2021-10-19
Dlaczego Twój program lojalnościowy powinien być omnichannelowy?
Programy lojalnościowe to sprawdzone już taktyki marketingowe, które funkcjonują od lat. Coraz większa grupa właścicieli sklepów dostrzega wpływ uczuć klientów na interakcję z marką.Sprawdź