Blog
-
2021-08-10
6 kardynalnych błędów w programach lojalnościowych, czyli kiedy klienci mówią ci „nie”.
Lojalność konsumentów wobec marek jest na wagę złota. Wiele badań pokazuje, że oddani klienci częściej polecają daną firmę swoim znajomym i rodzinie, piszą o niej dobre recenzje i opinie.Sprawdź -
2021-07-27
10 sposobów, aby zwiększyć efektywność programów motywacyjnych dla pracowników część 2
Przedsiębiorcy ze względu na nieprzewidywalność rynku oraz jego dynamiczne zmiany poszukują nowych przewag konkurencyjnych oraz źródeł trwałych wzrostów przychodów.Sprawdź -
2021-07-13
10 sposobów, aby zwiększyć efektywność programów motywacyjnych dla pracowników część 1
Pracownik bez motywacji, to jak samolot bez silnika. Co może być skuteczną zachętą? Zdecydowanie efektywny program motywacyjny dla pracowników!Sprawdź -
2021-06-25
Nauka przez rozrywkę, czyli edukacja w programach lojalnościowych (nie tylko w szkołach)
Konsumenci doskonale wiedzą, jak cenna jest ich lojalność. Zbieranie punktów w programach lojalnościowych, gdzie gratyfikacja następuje dopiero po jakimś czasie, to za mało...Sprawdź -
2021-06-18
W programach lojalnościowych nie ma równości
Firmy koncentrują uwagę na tym, by sprostać potrzebom konsumentów w miejscu, w którym użytkownicy Ci się znajdują. Aby komunikować się skutecznie marki muszą zacząć od jednego, podstawowego kroku...Sprawdź -
2021-05-31
Lojalności nie można kupić, trzeba ją zdobyć
Od kiedy programy lojalnościowe zyskały na popularności wiele firm zaczęło uważać, że lojalność klientów można sobie kupić. Współcześni odbiorcy szukają czegoś więcej niż nagród. Chcą mieć poczucie komfortu, bezpieczeństwa i troski ze strony marki. W jaki sposób zapracować na lojalność klientów?Sprawdź -
2021-05-17
Nadaj użytkownikom programu lojalnościowego znaczenie i zwiększ jego efektywność
Każdy program lojalnościowy ma jedno podstawowe zadanie: tworzenie wokół marki sieci stałych, aktywnie działających klientów. Czy jednak samo posiadanie programu lojalnościowego wystarczy, by odpowiednio wyróżnić się spośród tłumu konkurentów?Sprawdź -
2021-04-22
10 interesujących statystyk o programach lojalnościowych część II
Dane liczbowe nie kłamią: obecna baza klientów marki odgrywa kluczową rolę w generowaniu sukcesu firmy. Lojalni klienci dokładnie wiedzą, co dana marka ma do zaoferowania i bardzo często stają się jej ambasadorami w Internecie...Sprawdź -
2021-04-14
10 interesujących statystyk o programach lojalnościowych część I
Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podążanie za najbardziej popularnymi trendami dotyczącymi programów lojalnościowych, pozwala przetrwać w nieprzewidywalnej rzeczywistości biznesowej...Sprawdź -
2021-03-23
Powszechność czy unikatowość – jakie nagrody działają lepiej w programach lojalnościowych?
Najbardziej popularne programy lojalnościowe przyciągają do siebie użytkowników dzięki temu, że oferują dobór starannie przemyślanych nagród. Podstawowe pytanie, jakie pojawia się...Sprawdź