Blog
-
2021-05-17
Nadaj użytkownikom programu lojalnościowego znaczenie i zwiększ jego efektywność
Każdy program lojalnościowy ma jedno podstawowe zadanie: tworzenie wokół marki sieci stałych, aktywnie działających klientów. Czy jednak samo posiadanie programu lojalnościowego wystarczy, by odpowiednio wyróżnić się spośród tłumu konkurentów?Sprawdź -
2021-04-22
10 interesujących statystyk o programach lojalnościowych część II
Dane liczbowe nie kłamią: obecna baza klientów marki odgrywa kluczową rolę w generowaniu sukcesu firmy. Lojalni klienci dokładnie wiedzą, co dana marka ma do zaoferowania i bardzo często stają się jej ambasadorami w Internecie...Sprawdź -
2021-04-14
10 interesujących statystyk o programach lojalnościowych część I
Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podążanie za najbardziej popularnymi trendami dotyczącymi programów lojalnościowych, pozwala przetrwać w nieprzewidywalnej rzeczywistości biznesowej...Sprawdź -
2021-03-23
Powszechność czy unikatowość – jakie nagrody działają lepiej w programach lojalnościowych?
Najbardziej popularne programy lojalnościowe przyciągają do siebie użytkowników dzięki temu, że oferują dobór starannie przemyślanych nagród. Podstawowe pytanie, jakie pojawia się...Sprawdź -
2021-03-17
Platforma Grywalizacyjna Motivation Direct Cup Sell - DEMO
Nie od dziś wiadomo, że świat gier potrafi pochłonąć niemal każdego. Właśnie z tego powodu grywalizacja szturmem podbija salony i zajmuje miejsce najbardziej skutecznego narzędzia, które wzmacnia zaangażowanie użytkowników.Sprawdź -
2021-02-25
Programy lojalnościowe w branży FMCG – czy warto i jak zrobić to dobrze?
W przypadku firm, które sprzedają towary szybko zbywalne tworzenie sieci zaangażowanych i lojalnych odbiorców stanowi podstawę sukcesu. Branża FMCG skupia firmy, które zazwyczaj nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu...Sprawdź -
2021-02-15
BLIK – idealna nagroda w programie lojalnościowym
Nie od dzisiaj wiadomo, że atrakcyjne nagrody w programie lojalnościowym potrafią nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale i zatrzymać ich na dłużej. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie zachęcić odbiorców do...Sprawdź -
2021-01-28
Trendy w programach lojalnościowych na 2021
Jeśli program lojalnościowy został dobrze opracowany i poprawnie wdrożony, staje się doskonałym narzędziem do generowania dużego zainteresowania marką. Zwiększenie udziału w rynku i utrzymanie klientów to podstawowy cel aktywności każdej firmy.Sprawdź -
2021-01-12
Katalog nagród – wyjątkowy sposób nagradzania
Znalezienie unikalnych sposobów nagradzania lojalnych klientów staje się coraz trudniejsze. W przypadku firm, które posiadają program lojalnościowy wprowadzanie innowacyjnych metod nagradzania za wydatki, zaangażowanie lub udział w promowaniu marki nie ma praktycznie żadnych ograniczeń.Sprawdź -
2020-12-29
Prognozy na 2021 – co czeka programy lojalnościowe w świetle zmian wywołanych epidemią?
Utrzymanie lojalności klientów w roku 2020 było prawdziwym wyzwaniem. Nieprzewidywalne zmiany rzutujące na gospodarkę sprawiły, że wszystkie branże musiały walczyć o pozycję na rynku. Szczególne wyzwania dotyczyły handlu...Sprawdź