Blog
-
2019-09-27
Lojalny jak klient banku? Programy motywacyjne w sektorze bankowym
Przywykliśmy do tego, że liczne marki rywalizują o nasza uwagę, zapewniając możliwość wzięcia udziału w ich programach lojalnościowych. Czy jednak to, co sprawdza się w handlu, będzie także dobrym rozwiązaniem dla banków? Okazuje się, że jak...Sprawdź -
2019-09-24
Błędy, które na pewno wykończą Twój program lojalnościowy
Firmy na całym świecie dokładają starań, aby budować przywiązanie konsumenta do swojej marki. Także polscy przedsiębiorcy nie są w tym względzie wyjątkiem. Rozumieją doskonale, że to właśnie lojalni odbiorcy stanowią podstawowe...Sprawdź -
2019-08-30
Programy motywacyjne w firmie, czyli Employee Experience Management
Współczesny rynek pracy jest niezwykle dynamiczny. Rozwój firm powoduje z jednej strony wzrost ilości miejsc pracy, z drugiej rywalizację o wykwalifikowanych pracowników. Ci, mając bogaty wachlarz ofert, mogą swobodnie wybierać te, które...Sprawdź -
2019-08-19
Nagrody „instant” czy zbieranie punktów w programie lojalnościowym
Współczesna konsumpcja staje się coraz szybsza. Klienci oczekują błyskawicznego dostępu do informacji. Transakcje i dostarczanie produktów ma być wygodne i szybkie. Gratyfikacje natychmiastowe. Czy ten trend odbije się na programach...Sprawdź -
2019-07-30
Motywowanie zespołu sprzedażowego, czyli jak zbudować program dla przedstawicieli handlowych
Prawdopodobnie każda firma posiadająca Dział Sprzedaży zdaje sobie sprawę z konieczności motywowania pracowników do intensywnej pracy i zaangażowania. Niestety, spora część...Sprawdź -
2019-07-15
Historia programów lojalnościowych
Z pewnością Wasze firmy posiadają lub rozważają uruchomienie programu lojalnościowego. To jedno z najpopularniejszych narzędzi budowania długofalowych relacji z klientem. A czy zastanawialiście się kiedykolwiek od czego się to wszystko zaczęło? Czy są efektem ewolucji rynku czy może pojedynczej, rewolucyjnej idei?Sprawdź -
2019-06-25
Mechanizmy cross sellingu w programach lojalnościowych
Cross selling lub inaczej sprzedaż krzyżowa to pojęcie świetnie znane wszystkim przedstawicielom branży marketingowej. Jak się okazuje mechanizm, który świetnie sprawdza się w przypadku optymalizacji sprzedaży, może również mieć...Sprawdź -
2019-06-11
Lojalność jest relacją. Programy motywacyjne a więź marki z klientem
Lojalność to obecnie jedna z najcenniejszych walut w branży sprzedażowej. Jak pokazują statystyki, powracający konsument jest skłonny wydać nawet o 67% więcej pieniędzy niż ten, który dokonuje pierwszych zakupów.Sprawdź -
2019-05-28
Katalog nagród dla pracowników. Nie tylko nagrody materialne
Jan Kowalski i Piotr Nowak pracują w jednej firmie i zarabiają tyle samo. Pierwszy tryska energią, pomysłami i z uśmiechem na twarzy realizuje najtrudniejsze zadania, a drugi notorycznie się spóźnia, bo nie może rano podnieść się...Sprawdź -
2019-05-21
Czy Twój program motywacyjny jest dobry? Checklista
Przeczytałeś i przeanalizowałeś ogrom studiów przypadków na temat programów motywacyjnych? Chciałeś bardziej zmotywować pracowników swojej średniej wielkości firmy, wprowadzając do kultury organizacyjnej rozwiązania...Sprawdź