Blog
-
2020-11-16
WOW Gift – nowy standard obdarowywania
Związanie kontrahentów i pracowników z marką jeszcze nigdy nie było aż tak ważne. Rzeczywistość niepewności dotyczącej ciągłego rozwoju pandemii oraz konieczność zaostrzenia przepisów tyczących się troski o zdrowie i bezpieczeństwo...Sprawdź -
2020-10-27
Czeki BLIK – przykłady zastosowania w praktyce
BLIK jako system mobilnych płatności szturmem wszedł na salony polskiej bankowości i wygląda na to, że rozgościł się na nich na dobre. Możliwość dokonywania opłat jedynie przy użyciu smartfon’a jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi...Sprawdź -
2020-10-20
10 sposobów dopasowania programów lojalnościowych do czasów pandemii - cz. 2.
W związku z czasami niepewności i wzrostu poziomu rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 wysiłek wielu naukowców ukierunkowany jest na poszukiwanie skutecznych sposobów obniżenia krzywej zachorowań.Sprawdź -
2020-10-13
10 sposobów dopasowania programów lojalnościowych do czasów pandemii – cz. 1.
Sytuacja epidemiologiczna zaostrza się z każdym dniem i oddziałuje na wszystkie gałęzie gospodarki. Dzisiejszy świat wymaga od przedsiębiorców innego systemu reakcji, bardziej elastycznego podejścia. Programy lojalnościowe służą...Sprawdź -
2020-09-28
Cel: zrozumieć swoich klientów w 2020 roku – pokolenie Z
Dlaczego niektórych klientów łatwiej zmotywować do działania, podczas gdy inni są na to zupełnie odporni? Co powoduje, że wybierają takie, a nie inne produkty czy usługi? Z jakich powodów gromadzą punkty w programach lojalnościowych...Sprawdź -
2020-09-21
TRENDY 2020: Czy poziomy użytkowników w programach lojalnościowych zwiększają ich skuteczność?
Czy dywersyfikacja użytkowników w programach lojalnościowych, na „lepszych i słabszych” ma biznesowe uzasadnienie? W jaki sposób odbija się to na ewolucji lojalności wobec marki czy firmy? Czy rzeczywiście coraz...Sprawdź -
2020-08-25
Czy programy lojalnościowe mogą się czegoś nauczyć od systemu oceny obywateli w Chinach?
Utopijne wizje idealnego świata towarzyszą ludzkości od wieków. Praworządność obywateli, zaangażowanie społeczne, realizacja stawianych celów – to idylliczne obrazy, których realizacja wymaga jednak odpowiedniego systemu oceniania…Sprawdź -
2020-08-14
Partnerskie programy lojalnościowe, czyli sposób na aktywizację klientów
Na polskim rynku programy lojalnościowe oparte na modelu współpracy kilku marek, to ciągle dość rzadko spotykany widok. Przykłady z zagranicy pokazują, że taka forma działania przynosi liczne korzyści i pozwala skuteczniej...Sprawdź -
2020-07-29
TRENDY 2020: Zmierzając w kierunku sztucznej inteligencji w programach lojalnościowych
Światowe rynki, technologiczne trendy, potrzeby biznesowe i konsumenckie zmieniają się współcześnie bardzo dynamicznie. Powiązane są ze sobą misterną siecią zależności i uwarunkowań, wpływając na siebie nieustannie.Sprawdź -
2020-07-21
7 powodów, dla których twój program lojalnościowy powinien mieć system poleceń
Współczesny konsument jest trudny do uchwycenia przez markę. Jest wyzwaniem. Lubi swobodę, niezależność podejmowania decyzji, ma ograniczone zaufanie do prowadzonego...Sprawdź