Blog
-
2020-06-24
Loyalty Barometer 2020: co musisz wiedzieć o trendach w programach lojalnościowych
Programy lojalnościowe na stałe wpisały się w codzienny krajobraz i działania marketingowe firm. Zawsze jednak pozostaje pytanie – czy wiesz, czego oczekują Twoi klienci?Sprawdź -
2020-06-19
Motivation Direct świętuje 10-lecie działalności
W Motivation Direct każdego dnia troszczymy się o uznanie marek w oczach ich klientów, tworząc rozwiązania, dzięki którym czują się docenieni.Sprawdź -
2020-06-16
Programy lojalnościowe w czasach koronawirusa – jak zmieniają się zachowania konsumenckie?
W niespodziewany sposób dotknęła nas globalna pandemia COVID-19. Praktycznie z dnia na dzień odbiła się nie tylko na naszym codziennym życiu, ale i na biznesie...Sprawdź -
2020-05-26
Programy menedżerskie w spółce z o.o., czyli sposób na zatrzymanie kluczowych pracowników
O sile przedsiębiorstwa decydują jego pracownicy. Każda firma, która pragnie osiągnąć znaczącą pozycję na rynku, musi dokładać wszelkich starań, aby jej najlepsi pracownicy...Sprawdź -
2020-05-13
Ankiety i quizy w programach lojalnościowych. Kiedy i w jakim celu należy z nich korzystać?
Choć świadomość marek i tworzących je przedsiębiorców rośnie bardzo szybko, programy lojalnościowe to nadal w wielu przypadkach jedynie punkty otrzymywane za złotówki...Sprawdź -
2020-04-20
Dlaczego prowadzenie programu lojalnościowego bez pomocy specjalistów z firmy zewnętrznej to nie jest dobry pomysł?
Wydawałoby się, że znajomość tematu programów lojalnościowych...Sprawdź -
2020-04-14
Raport „Programy lojalnościowe 2020” gotowy. Sporo miejsca poświęcono w nim realizacjom Motivaton Direct
Najnowszy raport Marketer+ o programach lojalnościowych już gotowy. Jak zwykle nie zabrakło w nim informacji...Sprawdź -
2020-04-07
Zastąp kupon papierowy bezpiecznym i nowoczesnym czekiem BLIK lub kuponem elektronicznym
Globalna walka z koronawirusem zatacza coraz szersze kręgi i obejmuje prawie wszystkie obszary naszego życia. Pandemia wywołana przez COVID-19 sparaliżowała świat...Sprawdź -
2020-03-25
Programy lojalnościowe dla mężczyzn. Czym powinny się odznaczać, aby zainteresować odpowiednia liczbę uczestników?
Z wielu badań socjologicznych, psychologicznych i stricte marketingowych wynika jasno, że lojalność w rozumieniu mężczyzn różni się wyraźnie do tej typowej dla kobiet.Sprawdź -
2020-03-20
Programy lojalnościowe dla kobiet. Co je wyróżnia i dlaczego ich wprowadzanie naprawdę ma sens?
Badania pokazują, że to właśnie kobiety tworzą najwierniejszą grupę odbiorców wielu marek. Na tej podstawie można by sądzić, iż stworzenie dla nich programu lojalnościowego...Sprawdź