Blog
-
2020-06-16
Programy lojalnościowe w czasach koronawirusa – jak zmieniają się zachowania konsumenckie?
W niespodziewany sposób dotknęła nas globalna pandemia COVID-19. Praktycznie z dnia na dzień odbiła się nie tylko na naszym codziennym życiu, ale i na biznesie...Sprawdź -
2020-05-26
Programy menedżerskie w spółce z o.o., czyli sposób na zatrzymanie kluczowych pracowników
O sile przedsiębiorstwa decydują jego pracownicy. Każda firma, która pragnie osiągnąć znaczącą pozycję na rynku, musi dokładać wszelkich starań, aby jej najlepsi pracownicy...Sprawdź -
2020-05-13
Ankiety i quizy w programach lojalnościowych. Kiedy i w jakim celu należy z nich korzystać?
Choć świadomość marek i tworzących je przedsiębiorców rośnie bardzo szybko, programy lojalnościowe to nadal w wielu przypadkach jedynie punkty otrzymywane za złotówki...Sprawdź -
2020-04-20
Dlaczego prowadzenie programu lojalnościowego bez pomocy specjalistów z firmy zewnętrznej to nie jest dobry pomysł?
Wydawałoby się, że znajomość tematu programów lojalnościowych...Sprawdź -
2020-04-14
Raport „Programy lojalnościowe 2020” gotowy. Sporo miejsca poświęcono w nim realizacjom Motivaton Direct
Najnowszy raport Marketer+ o programach lojalnościowych już gotowy. Jak zwykle nie zabrakło w nim informacji...Sprawdź -
2020-04-07
Zastąp kupon papierowy bezpiecznym i nowoczesnym czekiem BLIK lub kuponem elektronicznym
Globalna walka z koronawirusem zatacza coraz szersze kręgi i obejmuje prawie wszystkie obszary naszego życia. Pandemia wywołana przez COVID-19 sparaliżowała świat...Sprawdź -
2020-03-25
Programy lojalnościowe dla mężczyzn. Czym powinny się odznaczać, aby zainteresować odpowiednia liczbę uczestników?
Z wielu badań socjologicznych, psychologicznych i stricte marketingowych wynika jasno, że lojalność w rozumieniu mężczyzn różni się wyraźnie do tej typowej dla kobiet.Sprawdź -
2020-03-20
Programy lojalnościowe dla kobiet. Co je wyróżnia i dlaczego ich wprowadzanie naprawdę ma sens?
Badania pokazują, że to właśnie kobiety tworzą najwierniejszą grupę odbiorców wielu marek. Na tej podstawie można by sądzić, iż stworzenie dla nich programu lojalnościowego...Sprawdź -
2020-02-27
Wpływ nagród na sukces programu lojalnościowego
Aby stworzyć dobry program lojalnościowy potrzebny jest dobry pomysł, umiejętność jego realizacji oraz odpowiedni dobór nagród. Żaden tego typu program nie odniesie sukcesu, jeśli otrzymywane w jego ramach nagrody...Sprawdź -
2020-02-17
Co motywuje Twoich klientów? Jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa w programie lojalnościowym?
Każdy, kto zdobył już pewne doświadczenie w handlu, wie dobrze, że jednym z filarów sukcesu jest poznanie swoich klientów oraz tego, co ich motywuje. Ta zasada dotyczy również programów lojalnościowych.Sprawdź