Blog
-
2020-03-25
Programy lojalnościowe dla mężczyzn. Czym powinny się odznaczać, aby zainteresować odpowiednia liczbę uczestników?
Z wielu badań socjologicznych, psychologicznych i stricte marketingowych wynika jasno, że lojalność w rozumieniu mężczyzn różni się wyraźnie do tej typowej dla kobiet.Sprawdź -
2020-03-20
Programy lojalnościowe dla kobiet. Co je wyróżnia i dlaczego ich wprowadzanie naprawdę ma sens?
Badania pokazują, że to właśnie kobiety tworzą najwierniejszą grupę odbiorców wielu marek. Na tej podstawie można by sądzić, iż stworzenie dla nich programu lojalnościowego...Sprawdź -
2020-02-27
Wpływ nagród na sukces programu lojalnościowego
Aby stworzyć dobry program lojalnościowy potrzebny jest dobry pomysł, umiejętność jego realizacji oraz odpowiedni dobór nagród. Żaden tego typu program nie odniesie sukcesu, jeśli otrzymywane w jego ramach nagrody...Sprawdź -
2020-02-17
Co motywuje Twoich klientów? Jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa w programie lojalnościowym?
Każdy, kto zdobył już pewne doświadczenie w handlu, wie dobrze, że jednym z filarów sukcesu jest poznanie swoich klientów oraz tego, co ich motywuje. Ta zasada dotyczy również programów lojalnościowych.Sprawdź -
2020-01-27
FitFighters, czyli program lojalnościowy dla siłowni
Odkąd parę lat temu wybuchł pośród Polaków trend zdrowego i aktywnego stylu życia oraz spędzania czasu w klubie fitness, konkurencyjnych marek na rynku przybyło. Szczególnie w segmencie ogólnokrajowych sieciówek...Sprawdź -
2020-01-02
Co czeka programy lojalnościowe w 2020?
Programy lojalnościowe i motywacyjne, jako narzędzia skutecznego oddziaływania i angażowania ludzi, nie stoją w miejscu. Nieustannie ewoluują i zmieniają się, aby jak najlepiej dopasować do oczekiwań rynkowych. Koniec roku...Sprawdź -
2019-12-27
Jak tchnąć moc w program lojalnościowy? Motivation Direct tworzy nową odsłonę programu Elektroklub
Nawet 87% kupujących oczekuje od marek wdrożenia programu lojalnościowego. Tak duża liczba konsumentów wyrażających taką potrzebę ma odbicie w ilości powstających rozwiązań tego typu. Jak wśród tak wysokiej...Sprawdź -
2019-12-19
Personalizowana grywalizacja w aplikacji, czyli programy lojalnościowe w 2019 roku
No i nadszedł w końcu ten najbardziej wyjątkowy miesiąc w roku. Wyjątkowy nie tylko ze względu na magię świąt, czas prezentów i radosny czas spędzany w gronie najbliższych. Grudzień to także czas, kiedy można spojrzeć wstecz...Sprawdź -
2019-11-27
4 powody, dla których program lojalnościowy musi być widoczny
Z pewnością spotkaliście się z różnymi opiniami dotyczącymi widoczności programów lojalnościowych. Prawdopodobnie znalazły się pośród nich te mówiące, że program nie może być nachalnie promowany na stronie www, ponieważ...Sprawdź -
2019-11-13
Kluczowi klienci dla Twojego programu lojalnościowego
Znajomość swojej grupy odbiorców jest kluczowa dla prowadzenia biznesu – zarówno w kontekście budowania oferty, sprzedaży, marketingu, a także programów lojalnościowych. Bazując na posiadanych danych z pewnością jesteście...Sprawdź