Blog
-
2021-03-17
Platforma Grywalizacyjna Motivation Direct Cup Sell - DEMO
Nie od dziś wiadomo, że świat gier potrafi pochłonąć niemal każdego. Właśnie z tego powodu grywalizacja szturmem podbija salony i zajmuje miejsce najbardziej skutecznego narzędzia, które wzmacnia zaangażowanie użytkowników.Sprawdź -
2021-02-25
Programy lojalnościowe w branży FMCG – czy warto i jak zrobić to dobrze?
W przypadku firm, które sprzedają towary szybko zbywalne tworzenie sieci zaangażowanych i lojalnych odbiorców stanowi podstawę sukcesu. Branża FMCG skupia firmy, które zazwyczaj nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu...Sprawdź -
2021-02-15
BLIK – idealna nagroda w programie lojalnościowym
Nie od dzisiaj wiadomo, że atrakcyjne nagrody w programie lojalnościowym potrafią nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale i zatrzymać ich na dłużej. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie zachęcić odbiorców do...Sprawdź -
2021-01-28
Trendy w programach lojalnościowych na 2021
Jeśli program lojalnościowy został dobrze opracowany i poprawnie wdrożony, staje się doskonałym narzędziem do generowania dużego zainteresowania marką. Zwiększenie udziału w rynku i utrzymanie klientów to podstawowy cel aktywności każdej firmy.Sprawdź -
2021-01-12
Katalog nagród – wyjątkowy sposób nagradzania
Znalezienie unikalnych sposobów nagradzania lojalnych klientów staje się coraz trudniejsze. W przypadku firm, które posiadają program lojalnościowy wprowadzanie innowacyjnych metod nagradzania za wydatki, zaangażowanie lub udział w promowaniu marki nie ma praktycznie żadnych ograniczeń.Sprawdź -
2020-12-29
Prognozy na 2021 – co czeka programy lojalnościowe w świetle zmian wywołanych epidemią?
Utrzymanie lojalności klientów w roku 2020 było prawdziwym wyzwaniem. Nieprzewidywalne zmiany rzutujące na gospodarkę sprawiły, że wszystkie branże musiały walczyć o pozycję na rynku. Szczególne wyzwania dotyczyły handlu...Sprawdź -
2020-12-09
Programy lojalnościowe: podsumowanie 2020
Rok 2020 był czasem pełnym wyzwań i piętrzących się trudności, związanych z pandemią COVID-19. Zmienne warunki na rynku gospodarczym spowodowały, że troska o utrzymanie klientów i silne związanie ich z marką stała...Sprawdź -
2020-12-02
Analityka w programach lojalnościowych 2020: zobacz dane, które musisz mierzyć
Znaczenie lojalności klientów to główny element napędowy sukcesu każdej marki. Nie jest tajemnicą, że oferowanie programów lojalnościowych oraz nagród motywacyjnych to narzędzia, które stanowią bardzo atrakcyjną formę...Sprawdź -
2020-11-16
WOW Gift – nowy standard obdarowywania
Związanie kontrahentów i pracowników z marką jeszcze nigdy nie było aż tak ważne. Rzeczywistość niepewności dotyczącej ciągłego rozwoju pandemii oraz konieczność zaostrzenia przepisów tyczących się troski o zdrowie i bezpieczeństwo...Sprawdź -
2020-10-27
Czeki BLIK – przykłady zastosowania w praktyce
BLIK jako system mobilnych płatności szturmem wszedł na salony polskiej bankowości i wygląda na to, że rozgościł się na nich na dobre. Możliwość dokonywania opłat jedynie przy użyciu smartfon’a jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi...Sprawdź