Blog
-
2020-12-09
Programy lojalnościowe: podsumowanie 2020
Rok 2020 był czasem pełnym wyzwań i piętrzących się trudności, związanych z pandemią COVID-19. Zmienne warunki na rynku gospodarczym spowodowały, że troska o utrzymanie klientów i silne związanie ich z marką stała...Sprawdź -
2020-12-02
Analityka w programach lojalnościowych 2020: zobacz dane, które musisz mierzyć
Znaczenie lojalności klientów to główny element napędowy sukcesu każdej marki. Nie jest tajemnicą, że oferowanie programów lojalnościowych oraz nagród motywacyjnych to narzędzia, które stanowią bardzo atrakcyjną formę...Sprawdź -
2020-11-16
WOW Gift – nowy standard obdarowywania
Związanie kontrahentów i pracowników z marką jeszcze nigdy nie było aż tak ważne. Rzeczywistość niepewności dotyczącej ciągłego rozwoju pandemii oraz konieczność zaostrzenia przepisów tyczących się troski o zdrowie i bezpieczeństwo...Sprawdź -
2020-10-27
Czeki BLIK – przykłady zastosowania w praktyce
BLIK jako system mobilnych płatności szturmem wszedł na salony polskiej bankowości i wygląda na to, że rozgościł się na nich na dobre. Możliwość dokonywania opłat jedynie przy użyciu smartfon’a jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi...Sprawdź -
2020-10-20
10 sposobów dopasowania programów lojalnościowych do czasów pandemii - cz. 2.
W związku z czasami niepewności i wzrostu poziomu rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 wysiłek wielu naukowców ukierunkowany jest na poszukiwanie skutecznych sposobów obniżenia krzywej zachorowań.Sprawdź -
2020-10-13
10 sposobów dopasowania programów lojalnościowych do czasów pandemii – cz. 1.
Sytuacja epidemiologiczna zaostrza się z każdym dniem i oddziałuje na wszystkie gałęzie gospodarki. Dzisiejszy świat wymaga od przedsiębiorców innego systemu reakcji, bardziej elastycznego podejścia. Programy lojalnościowe służą...Sprawdź -
2020-09-28
Cel: zrozumieć swoich klientów w 2020 roku – pokolenie Z
Dlaczego niektórych klientów łatwiej zmotywować do działania, podczas gdy inni są na to zupełnie odporni? Co powoduje, że wybierają takie, a nie inne produkty czy usługi? Z jakich powodów gromadzą punkty w programach lojalnościowych...Sprawdź -
2020-09-21
TRENDY 2020: Czy poziomy użytkowników w programach lojalnościowych zwiększają ich skuteczność?
Czy dywersyfikacja użytkowników w programach lojalnościowych, na „lepszych i słabszych” ma biznesowe uzasadnienie? W jaki sposób odbija się to na ewolucji lojalności wobec marki czy firmy? Czy rzeczywiście coraz...Sprawdź -
2020-08-25
Czy programy lojalnościowe mogą się czegoś nauczyć od systemu oceny obywateli w Chinach?
Utopijne wizje idealnego świata towarzyszą ludzkości od wieków. Praworządność obywateli, zaangażowanie społeczne, realizacja stawianych celów – to idylliczne obrazy, których realizacja wymaga jednak odpowiedniego systemu oceniania…Sprawdź -
2020-08-14
Partnerskie programy lojalnościowe, czyli sposób na aktywizację klientów
Na polskim rynku programy lojalnościowe oparte na modelu współpracy kilku marek, to ciągle dość rzadko spotykany widok. Przykłady z zagranicy pokazują, że taka forma działania przynosi liczne korzyści i pozwala skuteczniej...Sprawdź